Email in Greek to the Supreme Court in Athens, forwarded to Alexis Tsipras


arpag

Αγαπητή Βασιλική Θάνου,

πρόεδρος του Αρείου Πάγου,

Αγαπητή ΞένιαΔημητρίου,

αντεισαγγελέας του Αρείου Πάγου,

Σας εκθέτω γραπτώς τις ανησυχίες μου ότι οι υπάλληλοι της δικαιοσύνης στην Ελλάδα συνωμοτούν με ένα άτομο που έκανε μια de facto απόπειρα δολοφονίας εναντίον μου λόγω της δημοσιογραφικής μου δραστηριότηταςκαι της κριτικής εναντίον του Αλέξη Τσίπραγια να μου επιβληθεί αδίκως θανατική ποινή.

Η υπόθεσή μου αναδεικνύει τη συστημική διαφθορά, την ευνοιοκρατία και τον νεποτισμό στο ελληνικό σύστημα δικαιοσύνης, κάτι που πρέπει να λαμβάνεται υπόψη από όποιον επενδύει στην Ελλάδα ή έρχεται για διακοπές ή έχει δοσοληψίες με την ελληνική κυβέρνηση. Για αυτό το λόγο σκοπεύω να επικοινωνήσω ηλεκτρονικά με ευρωπαϊκά κοινοβούλια, γερουσιαστές των ΗΠΑ, μέλη του Κογκρέσου και άλλες κυβερνήσεις, καθώς και εμπορικές ενώσεις σε όλο τον κόσμο σχετικά με την υπόθεσή μου .

Έχω δώσει συνέντευξη για τη δουλειά μου και την υπόθεση στη Λάρισα σε ένα κινηματογραφικό συνεργείο από τη ρωσική κρατική τηλεόραση, Rossija, στις 20 Ιουνίου. Για περισσότερες λεπτομέρειες σάς παραπέμπω στο bog μου, birdflu666.Η Ρωσία είναι μια σημαντική πιθανή πηγή επενδύσεων για την Ελλάδα.

Σας υπέβαλα κάποια έγγραφα στις Ιουνίου, με στοιχεία που δείχνουν ότι η εισαγγελέας Αρείου Πάγου Ευσταθία Σπυροπούλου συνέβαλλε στη διαστρέβλωση της απονομής δικαιοσύνης για την εκδίκαση της υπόθεσής μου στη Λάρισα.

Τα αποδεικτικά στοιχεία που έχω υποβάλει προσφέρει σαφείς αποδείξεις ότι η εισαγγελέας της Λάρισας και η αστυνομία, από κοινού με την κα. Σπυροπούλου συνωμότησαν με την κατηγορουμένη, Θεοδέκτη, ηγουμένη της Μονής του Αγίου Ιωάννη του Προδρόμου, και άλλους, για να της επιτραπεί να κάνει μια μη ένορκη κατάθεση η οποία μάλιστα αντικρούεται από δύο άλλες καταθέσεις μαρτύρων και από δικά μου αποδεικτικά στοιχεία, η οποία θα καταστήσει δυνατό τον αναγκαστικό ψυχιατρικό εγκλεισμό μου στην υποτιθέμενη δίκη της τον Νοέμβριο το 2016.

Να διευκρινίσω ότι δεν κατηγορώ απλώς τους υπαλλήλους της Ελληνικής δικαιοσύνης για τη συγκάλυψη της αρχικής απόπειρας δολοφονίας από την Θεοδέκτη και άλλους για να με φιμώσουν κλείνοντάς με παράνομα σε ψυχιατρικό ίδρυμα ως δήθεν ψυχικά ασθενή. Κατηγορώ τους υπαλλήλους της δικαιοσύνης, συμπεριλαμβανομένης και της Ευσταθίας Σπυροπούλου, για άλλη μία απόπειρα, σε συνεννόηση με την Θεοδέκτη, να φιμώσει μίαδημοσιογράφο που επικρίνει τον Αλέξη Τσίπρα χρησιμοποιώντας περίπουτα ίδια μέσα, δηλαδή τις καταθέσεις των δύο εξαρχής κατηγορουμένων, Θεοδέκτης και Θεονίκης.

Σας γράφω τώρα με το επείγον αίτημα να εξετάσετε την υπόθεσή μου και τις ανησυχίες μου. Σας καλώ να αποφύγετε την κατάσταση κατά την οποία θα καταθέσω επίσημες κατηγορίες στο εξωτερικό εναντίον εισαγγελέων, δικαστών και αστυνομικών στην Ελλάδα για συνωμοσία με σκοπό να φιμώσουν μία δημοσιογράφο που ερευνά ζητήματα δημοσίου ενδιαφέροντος υποβάλλοντάς την σε αναγκαστικό ψυχιατρικό εγκλεισμόμε ψευδή στοιχεία.

Τον Απρίλιο, αφότου η κα.Σπυροπούλου είχε αναλάβει την υπόθεσή μου, η εισαγγελέας Κατερίνα Παπαϊωάννου εξέδωσε προκαταρκτική ποινική ετυμηγορία που αποσιώπησε βασικά αποδεικτικά στοιχεία και μάρτυρες.

Η δίκη βασίζεται σε τέσσερις μόνο καταθέσεις μαρτύρων και μια επιστολή από το Υπουργείο Εσωτερικών. Ηεισαγγελέας προσπάθησε να με εμποδίσει να δω την ετυμηγορία και τον φάκελο -και δικαίως.

Δύο από τις καταθέσεις ανήκαν στις κατηγορούμενες, δηλαδή τηνΘεοδέκτηκαι την Θεονίκη.

Η Θεοδέκτηκαι η Θεονίκη δεν ορκίστηκαν να πουντην αλήθεια ή να καταθέσουν ένορκα στην αστυνομίατης Αγιάς. Με άλλα λόγια, τους δόθηκε επίσημη άδεια να πουν ψευδομαρτυρήσουν.

Η ένορκη κατάθεση είναι γενική προϋπόθεση για τους υπόπτους σοβαρών εγκλημάτων.

Μια τρίτη κατάθεση που χρησιμοποιήθηκεστη δίκη είναι από μια αναξιόπιστη μάρτυρα, μία Ελληνοαυστραλή δόκιμη μοναχή η οποία βασίζεται στη Θεοδέκτηγια να γίνει δεκτή ως καλόγρια εκεί.

Μία τέταρτη κατάθεση προέρχεται από έναν μη βασικό μάρτυρα που είναι η μητέρα ενός δοκίμου στο μοναστήρι και επομένως, επίσης, έμμεσα εξαρτημένη από την Θεοδέκτη.

Καμία από τις καταθέσεις που έδωσα στην αστυνομία τον Απρίλιο και τον Ιούλιο του 2015 δεν ήταν στο φάκελο του εισαγγελέα για τη δίκη,όπως και κανένα από τα υπόλοιπα αποδεικτικά στοιχεία που παρουσίασα έκτοτε. Καμία από τις καταθέσεις που ήταν στον φάκελο δεν προερχόταν από βασικούς μάρτυρες που είδαν τα εγκλήματα της Θεοδέκτης και της Θεονίκης. Παρόλο που ζήτησα επανειλημμένα να υποβληθούν σε ανάκριση, κάτι τέτοιο δεν συνέβη.

Τι είπαν όμως οι κατηγορούμενες στην αστυνομία κατά τιςμη ένορκες καταθέσεις τους;Η Θεοδέκτη και η Θεονίκηι σχυρίζονται ότι οι μώλωπες που υπέστην από τα χτυπήματά τους στις 20 Απριλίου 2015 ήταν αποτέλεσμα μέθης και αυτοτραυματισμού. Αν το δικαστήριο το δέχεται αυτό, θα μπορούσα να εγκλειστώ δια της βίας με βάση τις ψευδείς -πλην μη ένορκες- καταθέσεις των κατηγορουμένων.

Μια απόπειρα αναγκαστικού εγκλεισμούβασισμένη σε ψευδή στοιχεία είναι το έγκλημα παράνομης φυλάκισης υπό το πρόσχημα της ψυχικής ασθένειας. Κατά γενική ομολογία είναι πιθανό να μη βγω ποτέ ζωντανή από μια ψυχιατρική μονάδα στην Ελλάδα, δηλαδή πρόκειται για άλλη μιαdefacto απόπειρα δολοφονίας, οργανωμένη αυτή τη φορά από υπαλλήλους της ελληνικής δικαιοσύνης, σε συνεργασία με τη Θεοδέκτη!

Οι καταθέσεις της Θεοδέκτης και της Θεονίκης έρχονται επίσης σε σύγκρουσημε τις δύο άλλες ένορκες καταθέσεις μαρτύρων, που ούτε αναφέρουν μέθη ή αυτοκαταστροφικής συμπεριφορά. Και όμως ο εισαγγελέας δεν έκανε καμία προσπάθεια να διερευνήσει αυτές τις αντιφάσεις, πράγμαπου είναι καθήκον της. Αυτές οι καταθέσεις καθιστούν σαφές ότι Θεοδέκτηκαι η Θεονίκη ψεύδονται. Η τέταρτη μάρτυρας που έφεραν από το μοναστήρι, στην πραγματικότητα λέει ότι δεν είχε κανένα πρόβλημα με τηνσυμπεριφορά μου και της προκάλεσαν έκπληξη τα γεγονότα της 20ης Απριλίου.

Ο δικαστής του ΕφετείουΓιώργος Κοσμίδης απέρριψε την προσφυγή μου βασιζόμενοςστην τεχνική λεπτομέρεια δεν είμαι ηκατηγορούμενη. Και πράγματι, είμαι το θύμα. Αλλά είμαι επίσης αυτή που πλήττεται από την κακοδικίαπου αντικατοπτρίζεταιστην προκαταρκτική ποινική απόφαση που όχι μόνο μου αρνείται την εκδίκαση, αλλά μου επιβάλλει θανατική ποινή. Η αρχή στην οποία βασίζεται κάθε σύστημα προσφυγής είναι ότι ένα πρόσωπο που θίγεται άμεσα από μια ετυμηγορία που βασίζεται σε δικαστικήπλάνη μπορεί να ασκήσει έφεση.

Χρειάστηκαν δέκα εβδομάδες για να αποφασίσει ο κος Κοσμίδης ότι δεν μπορεί να εξετάσει την έφεσή μουλόγω αυτής της τεχνικής λεπτομέρειας.

Μέρος των αποδεικτικών στοιχείων που παρουσιάζω δείχνει ότι ο GeorgeSoros και ο Αλέξης Τσίπρας έχουν άμεση προσωπική γνώση του blog μου, το έχουν διαβάσει και έχουν αντιγράψει απ’ αυτό. Πιστεύω ότι είναι οι βασικοί ύποπτοι. Έχουν το κίνητρο, τα μέσα και την ευκαιρία.

Παρουσίασα στοιχεία που αποδεικνύουν ότι η αστυνομία της Λάρισας, σύμφωνα με τις οδηγίες του Υπουργείου Εσωτερικών, επινόησαν ένα φανταστικό πρόσωπο ονόματι “Θ. Βαλλιανάτου” για να κατευθύνουντην έρευνα σε λάθος άτομο. Η αστυνομία της Λάρισας και οι εισαγγελείς συνωμότησαν για να αποκρύψουν στοιχεία και βασικούς μάρτυρες. Η κα. Σπυροπούλου αναμείχθηκεστησυνωμοσία.

Πιστεύω ότι τα αποδεικτικά στοιχεία που υπέβαλα ήδη θα έπρεπε να είναι αρκετά ώστε ο Άρειος Πάγος να εκδώσει εντάλματα σύλληψης κατά των διαφόρων υπαλλήλων της δικαιοσύνης στη Λάρισα, συμπεριλαμβανομένων και τωνΧριστίνα Φασούλα, ΚατερίναΠαπαϊωάννου και Ευσταθία Σπυροπούλου. Οι πολίτες δεν θα καταλάβουν γιατί αυτά τα άτομα συνεχίζουν ακόμη σε μεγάλο βαθμό την εγκληματική τους δράσηκαι με στοχοποιούν με σκοπό να μου επιβάλλουν θανατική ποινή. Δεν είναι σαφές γιατί δεν έχετε ορίσει έναν ειδικό εισαγγελέα να ανακρίνει τον υπουργό Δικαιοσύνης και τον Υπουργό Εσωτερικών, καθώς και τον Αλέξη Τσίπρασε αυτό το στάδιο. Τα αποδεικτικά στοιχεία καθιστούν σαφές ότι η ελληνική κυβέρνηση ενεπλάκη σε κάθε βήμα της προσπάθειας να συγκαλυφθεί μια de facto απόπειρα δολοφονίας εναντίον μου λόγω της δημοσιογραφικής μου δραστηριότητας μου και στην προσπάθεια να μου επιβληθεί αδίκως θανατική ποινή.

Η δίκη της κατηγορουμένης Θεοδέκτηςείχε προγραμματιστεί για το Νοέμβριο. Οι εισαγγελείς της Λάρισας, αντί να φροντίσουν για την απονομή δικαιοσύνης, έστησαν τη δίκη έτσι που θα μπορούσε να μου επιβληθεί θανατική ποινή,όπως θα εξηγήσω παρακάτω. Για το λόγο αυτό, δεν είμαι σε θέση να παραστώ στη δίκη, εκτός αν λάβετε άμεσα διορθωτικά μέτρα και να μεριμνήσετε για τη διεξαγωγή κατάλληλης έρευνας και την έκδοση κατάλληλης προκαταρκτικής ετυμηγορίας.

Επιπλέον, η δίκη έχει οριστεί να λάβει χώρα στην Λάρισα . Η αστυνομία της Λάρισας, οιεισαγγελείς και οι δικαστές και δικηγόροιεμπλέκονται στην συγκάλυψη καιέχουνκίνητρο να με φιμώσουν χρησιμοποιώντας αυτήτην κενή μορφή της δικαιοσύνης για να μου υποβληθεί ποινή και αναγκαστικός εγκλεισμός.

Θα ήθελα επίσης να ζητήσω την αλλαγή της τοποθεσίας που θα γίνει η δίκη. Οιστυνομικοί, εισαγγελείς, δικηγόροι και δικαστές που εμπλέκονται πλέον στην συγκάλυψη είναι τόσοι που δεν μπορώ να ελπίζω σε δίκαιη δίκη στη Λάρισα.

Δεν θα είμαι σε θέση να παραστώ στη δίκη μέχρι να διορθώσετε αυτά τα λάθη. Πριν πάω σε οποιαδήποτε δίκη, θα χρειαστεί γραπτή επιβεβαίωση ότι θα γίνει η κατάλληλη έρευνα. Θα πρέπει να υπάρξουν αποδείξεις ότι η έρευνα όντως έγινε, δηλαδή ότι οι βασικοί μάρτυρες υποβλήθηκαν σε ανάκρισηκαι τα αποδεικτικά μουστοιχεία δεν έχουν αφαιρεθεί από το αρχείο. Θα πρέπει να δω μια σωστή προκαταρκτική ποινική απόφαση που να βασίζεται στην εν λόγω έρευνα. Μόλις δω ότι έχετε διεξάγει την έρευνα αυτή σύμφωνα με τις διαδικασίες και έχετε ετοιμάσει τη δίκη όπως ορίζει ο νόμος, τότε μόνο θα παραστώ. Εξάλλου, είμαι το θύμα ενός σοβαρού εγκλήματος και θέλω να δω τις κατηγορούμενες να δικάζονται όπως πρέπει.

Συγκεκριμένα, σας ζητώ να διερευνήσετε τα ακόλουθα ζητήματα:

1. Ποιος από το Υπουργείο Εσωτερικών διέταξε την αστυνομία να ερευνήσει στη Λάρισα ένα ψεύτικο πρόσωπο ονόματι”Θ . Βαλλιανάτου”;

2. Τι γνώριζε ο Υπουργός Εσωτερικών;

3. Τι γνώριζε ο Αλέξης Τσίπρας;

4. Τι γνωρίζει η νέα γενική εισαγγελέας ποινικών υποθέσεωνΞένια Δημητρίουγια την υπόθεσή μου;

5. Η κα Δημητρίου ήταν στη Λάρισα για υπηρεσιακούς λόγους, όταν διόριστηκε επικεφαλής του ποινικού τμήματος του Αρείου Πάγου. Μήπως συζήτησε την υπόθεσή μου με κανέναν;

Αν δεν γνωρίζει την υπόθεσή μου, γιατί όχι ; Είναι επαγγελματικό καθήκον της να ενημερώνεται για σημαντικές υποθέσεις όπως η δική μου, που έχει λάβει την προσοχή του Προέδρου της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, τουΚοινοβούλιου του Ηνωμένου Βασιλείου και της Ρωσικής κρατικής τηλεόρασης. Αν ηκα Δημητρίου ξέρει για την υπόθεσήμου, έδωσε οδηγίες για να προχωρήσει το σχέδιο της θανατικής ποινής εις βάρος μου με το πρόσχημα της απονομής της δικαιοσύνης;Μήπως η καΔημητρίου έχει παιδιά που εργάζονται για τους τραπεζίτες ή κάποιον από τους υπόλοιπους που επικρίνω στο blog μου; Δηλαδή, μήπως πρόκειται για σύγκρουση συμφερόντων που έχει αποκρύψει; Μήπως αυτή έχει τραπεζικό λογαριασμό στο εξωτερικό; Πώς εξηγείται το γεγονός ότι η κα Δημητρίου έχει προφανώς δώσει λευκή επιταγή στους ποινικούς εισαγγελείς, αν όχι ως αθέμιτη επιρροή;

Ελπίζω ότι θα αναλάβετε ταχεία δράση για την αντιμετώπιση της υπόθεσής μου. Η δίκη έχει προγραμματιστεί το Νοέμβριο. Αν αναγκαστώ να την μποϋκοτάρω, θα είναι σκάνδαλο για την Ελλάδα .

Αν καταθέσω επισήμως κατηγορίες εναντίον σας για τη συνωμοσία σας μεστόχο τον παράνομο εγκλεισμό μου μετηνπρόφαση της ψυχικής ασθένειας, σας βεβαιώ ότι τα επόμενα χρόνια θα έχουμε ενδιαφέρουσες εξελίξεις.

Είμαι μία δημοσιογράφος που έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην προειδοποίηση όχι μόνο του ελληνικού λαού, αλλά και πολιτών όλοι του κόσμου για το επικίνδυνο εμβόλιο για τη γρίπη των χοίρων. Μην υποτιμάτε το μέγεθος της υποστήριξης που έχω.

Ιδιαίτερα το παγκόσμιο κοινό θα αναρωτηθεί γιατί οι δικαστές του ανώτατου δικαστηρίου στην Ελλάδα δεν κάνουν περισσότερα για να κερδίσουν τους μισθούς τους και το σεβασμό των συναδέλφων τους, κάνοντας τις δουλειές τους και εφαρμόζοντας το νόμο εξίσου για τους συναδέλφους που είναι ύποπτοι για διαφθορά, καθώς και για τους υπουργούς . Αυτό σημαίνει ναδιεξάγουν μια έρευνα όταν υπάρχουν ενδείξεις σοβαρών εγκλημάτων . Αυτό συμβαίνει σε άλλες χώρες, όπως η Βραζιλία . Αυτό πρέπει να συμβεί και στην Ελλάδα .

Παρακαλώ μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου μέσω του mail μουjmburgermeister@gmail.com καθώς μπορεί να είμαι εκτός Ελλάδας το καλοκαίρι .

Με εκτίμηση

Jane Burgermeister

birdflu666 blog

ΠΙΝΑΚΑΣ 1

Έγγραφα που υπήρχαν στον φάκελο της εισαγγελεως Κατερίνας Παπαϊωάννου, σχηματίζοντας τη βάση για την προκαταρκτική ποινική ετυμηγορία της στη δίκη του Νοεμβρίου.

Στον φάκελο της εισαγγελέως

Θα έπρεπε να είναι στον φάκελο

Προκαταρκτική ποινική ετυμηγορία της Παπαϊωάννου

ΝΑΙ

ΝΑΙ

Επιστολή από τον Υπ. Εσωτερικών και τον αστυνομικό επίτροπο της Λάρισας που απευθύνεται στην αστυνομία για την ανάκριση κάποιας Θ. Βαλλιανάτου καθώς και της Θεοδέκτης και της Θεονίκης

ΝΑΙ

ΝΑΙ

Καταθέσεις μαρτύρων

Κατηγορουμένη Θεοδέκτη

Κατηγορουμένη Θεονίκη

Μεροληπτική μάρτυρας Γαρυφαλλιά

Μη βασική μάρτυρας Ρούλα Κομνηνού

ΝΑΙ

ΝΑΙ

Η κατάθεσή μου

ΟΧΙ

ΝΑΙ

Ποινικές διώξεις μου στην αστυνομία της Λάρισας τον Απρίλιο 2015, Αναφορά Αστυνομίας Λάρισας, Μάιος 2015, ΑΠ 1053 3 136-B

ΟΧΙ

ΝΑΙ

Η αναφορά μου στην αστυνομία της Λάρισας, Ιούλιος 2015, Αναφορά Αστυνομίας Λάρισας, Ιούλιος 2015 ΑΠ 1053 3 136 B

ΟΧΙ

ΝΑΙ

Καταθέσεις βασικών μαρτύρων

ΟΧΙ

ΝΑΙ

Αποδείξεις ότι ο Αλέξης Τσίπρας διάβασε το blog μου, εν μέρει

Αναφορά εισαγγελέα Λάρισας, Ιανουάριος 2016, Δ 15/218

ΟΧΙ

ΝΑΙ

Αποδείξεις ότι ο George Soros διάβασε το blog μου, εν μέρει Αναφορά εισαγγελέα Λάρισας, Ιανουάριος 2016, Δ 15/218

ΟΧΙ

ΝΑΙ

Αναφορά εισαγγελέα Λάρισας, Ιανουάριος 2016, Δ 15/218

ΟΧΙ

ΝΑΙ

Αποδείξεις διαστρέβλωσης δικαιοσύνης, Αναφορά για τη διαστρέβλωση της δικαιοσύνης, Φεβρουάριος 2016, ΑΠ 372

ΟΧΙ

ΝΑΙ

Αποδείξεις ότι η Θεοδέκτη προσπάθησε μέσω της Θεοκτίστης να δωροδοκήσει τον δικηγόρο μου, Αναφορά για τη διαστρέβλωση της δικαιοσύνης, Φεβρουάριος 2016, ΑΠ 372

ΟΧΙ

ΝΑΙ

Αποδείξεις για την ψευδορκία της Θεοδέκτης, Δ 15 218 EΓ4 16 13 F 16 508

ΟΧΙ

ΝΑΙ

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ

Η αρχική μου δίωξη στον αστυνομικό σταθμό της Λάρισας και η αναφορά μου λείπουν από τον φάκελο της εισαγγελέως καθώς και όλα τα άλλα έγγραφα και αποδεικτικά στοιχεία που παρουσίασα σε μία θεμελιώδη παραβίαση της διαδικασίας. Βασικοί μάρτυρες που ανέφερα δεν ανακρίθηκαν και οι καταθέσεις τους λείπουν από τον φάκελο της εισαγγελέως.

Ο φάκελος περιλαμβάνει μόνο τις καταθέσεις των δύο κατηγορουμένων, ενός μεροληπτικού και ενός μη βασικού μάρτυρα, που κάνουν αντιφατικές δηλώσεις.

ΠΙΝΑΚΑΣ 2

Οι μόνες τέσσερις καταθέσεις που υπήρχαν στον φάκελο της Παπαϊωάννου.

Όνομα

Θέση

Σχέση με άλλους μάρτυρες

Ένορκη κατάθεση στην αστυνομία

Αναφορά μέθης και αυτοτραυματισμού ως αιτία για τους μώλωπές μου

Παρών/ούσα κατά τα γεγονότα της 20ης Απριλίου

Κριτήρια για αναγκαστικό εγκλεισμό

Θεοκτίτη

Κατηγορουμένη

Ηγουμένη

ΟΧΙ

ΝΑΙ

ΝΑΙ

ΝΑΙ

Θεονίκη

Κατηγορουμένη

Αδελφή εξαρτώμενη από την ΗγουμένηΘεοδέκτη

ΟΧΙ

ΝΑΙ

ΝΑΙ

ΝΑΙ

Γαρυφαλλιά

Μάρτυρας

Δόκιμη εξαρτώμενη από την ΗγουμένηΘεοδέκτη

ΝΑΙ

ΟΧΙ

Εν μέρει

ΝΑΙ, υποτίθεται θυμάται ότι επιθυμούσα να αυτοκτονήσω τον Απρίλιο 2014

Ρούλα Κομνηνού

Μη βασικήμάρτυρας

Μητέρα δόκιμης εξαρτώμενη από την ΗγουμένηΘεοδέκτη

ΝΑΙ

ΟΧΙ

ΟΧΙ, με πήρε από το μοναστήρι το απόγευμα

ΟΧΙ

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ

Οι μόνες τέσσερις καταθέσεις μαρτύρων που υπήρχαν στον φάκελο της Παπαϊωάννου περιλαμβάνουν τις δύο κατηγορούμενες, μία μεροληπτική μάρτυρα και μία εξαρτώμενη από την κατηγορουμένη μη βασική μάρτυρα που έχουν κίνητρο να με φιμώσουν με τον αναγκαστικό ψυχιατρικό εγκλεισμό μου με την πρόφαση της ψυχικής ασθένειας, επειδή κινήθηκα νομικά για την διαστρέβλωση της απονομής δικαιοσύνης.

Μία επιστολή από το Υπ. Εσωτερικών στον φάκελο της εισαγγελέως με την ημερομηνία 22 Σεπτεμβρίου 2015 και με υπογραγραφή του αστυνομικού επίτροπου της Λάρισας διατάζει την αστυνομία να ανακρίνει τρεις μάρτυρες ενόρκως και τρεις χωρίς όρκο.

Οι τρεις μάρτυρες που έπρεπε να ανακριθούν ενόρκως ήταν η Ρούλα Κομνηνού, η δόκιμη Γαρυφαλλιά και η αδελφή Θεοσέμνη.

Η Θεοσέμνη, μία πολύ σημαντική μάρτυρας για μένα, δεν υποβλήθηκε σε ανάκριση γιατί υποτίθεται ότι έλειπε στην Εσθονία σύμφωνα με μία χειρόγραφη σημείωση στην επιστολή.

Οι τρεις μάρτυρες που έπρεπε να ανακριθούν χωρίς όρκο ήταν η Θεοδέκτη, η Θεονίκη και η Θ. Βαλλιανάτου.

Η Θ. Βαλλιανάτου δεν υποβλήθηκε ποτέ σε ανάκριση. Δεν υπάρχει κατάθεση από αυτό το πρόσωπο.

Οι δύο κατηγορούμενες, Θεοδέκτη και Θεονίκη, δεν υποχρεώθηκαν να πουν την αλήθεια στην αστυνομία.

Η Θεοδέκτη ψευδομαρτύρησε στην αστυνομία της Αγιάς με τέτοιο όμως τρόπου που μπορούσε να οδηγήσει στον ψυχιατρικό εγκλεισμό μου. Εν ολίγοις, επανέλαβε το έγκλημα του Απριλίου 2015. Μόνο που αυτή τη φορά συνεργάστηκε με την αστυνομία και υπαλλήλους της δικαιοσύνης που απέκρυψαν όλα τα στοιχεία εναντίον της.

ΠΙΝΑΚΑΣ 3

Η Θεοδέκτη είναι αξιόπιστη μάρτυρας; Οι ένορκες καταθέσεις της.

Κατάθεση

Ημερομηνία

Ένορκη

Αποδείξεις

Αστυνομία Αγιάς

 Νοέμβριος 2015

ΟΧΙ

Δ  15 218 EΓ 16/72

Συγκρούεται από τις ένορκες καταθέσεις δύο μαρτύρων και τις δικές μου, καθώς και τα έγγραφα αποδεικτικά στοιχεία

Πολιτικό δικαστήριο Λάρισας

 Φεβρουάριος 2016

Πολιτικός όρκος

Δ 15 218 EΓ4 16 13 F 16 508

Αποδεδειγμένα ψέματα βάσει των mails

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ

Η κατάθεση της Θεοδέκτης στην αστυνομία της Αγιάς δεν έγινε ενόρκως. Δεν της ζητήθηκε να πει την αλήθεια. Η κατάθεσή της συγκρούεται από αυτές των μεροληπτικών και μη βασικών μαρτύρων.

Σε κατάθεση υπό πολιτικό όρκο τον Φεβρουάριο του 2016, η Θεοδέκτη αποδεικνύεται ότι εψεύδετο βάσει emails.

Η Θεοδέκτη δεν είναι αξιόπιστη μάρτυρας αλλά παρόλα αυτά η ίδια και η κατηγορουμένη θα είναι οι βασικοί μάρτυρες της δίκης του Νοεμβρίου.

ΠΙΝΑΚΑΣ 4

Βασικοί μάρτυρες στο μοναστήρι που είδαν, άκουσαν ή συμμετείχαν στα εγκλήματα

 Όνομα

Θέση

Αναφέρθηκε από μένα ως βασικός μάρτυρας

Ανακρίθηκε από την αστυνομία

Κατάθεσηστον φάκελο της εισαγγελέως

Κλήθηκενα καταθέσει στη δίκη του Νοεμβρίου

Μάρτυρας που μπορεί να επιβεβαιώσει τα εγκλήματα εναντίονμου

Θεοκτίστη

Βασικήμάρτυρας

ΝΑΙ,

Οι χειρόγραφες σημειώσεις της Θεοκτίστης είναι βασικό κομμάτι των αποδείξεών μου

ΟΧΙ

ΟΧΙ

ΟΧΙ

 ΝΑΙ

Θεοσέμνη

Βασικήμάρτυρας

ΝΑΙ

ΟΧΙ

ΟΧΙ

ΟΧΙ

 ΝΑΙ

Θεοσώστη

Βασικήμάρτυρας

ΝΑΙ

ΟΧΙ

ΟΧΙ

ΟΧΙ

 ΝΑΙ

Θεονύμφη

Βασικήμάρτυρας

 ΝΑΙ

ΟΧΙ

ΟΧΙ

ΟΧΙ

 ΝΑΙ

Αγγελική Κομνηνού

Βασικήμάρτυρας

 ΝΑΙ

ΟΧΙ

ΟΧΙ

ΟΧΙ

 ΝΑΙ

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ

Οι εισαγγελείς απέκρυψαν συστηματικά τους βασικούς μάρτυρες του μοναστηριού που θα μπορούσαν να αποδείξουν τα εγκλήματα της Θεοδέκτης και να προκαλέσουν την καταδικη της.

ΠΙΝΑΚΑΣ 5

Μάρτυρες που κλήθηκαν να παραστούν στη δίκη του Νοεμβρίου

Όνομα

Θέση

Ελληνόφωνος/η

Έγγραφη κατάθεση στην αστυνομία

Πρέπει να καταθέσει μέσω δικηγόρου ή διερμηνέα που μπορεί να επηρεαστε

Άλλα αποδεικτιά στον φάκελο

Jane Buergermeister

Θύμα

ΟΧΙ

ΟΧΙ

ΝΑΙ, βλέπε αποδεικτικά για την απόπειρα δωροδοκίας της Θεοδέκτης, Αναφορά για τη διαστρέβλωση της δικαιοσύνης, Φεβρουάριος 2016, ΑΠ 372

Δ 15 218 EΓ4 16 13 F 16 508

ΟΧΙ

Θεοδέκτη

Κατηγορουμένη

ΝΑΙ

ΝΑΙ

Μπορεί να καταθέσει στα ελληνικά

ΟΧΙ

Θεονίκη

Κατηγορουμένη

ΝΑΙ

ΝΑΙ

Μπορεί να καταθέσει στα ελληνικά

ΟΧΙ

Γαρυφαλιά

Μεροληπτική

ΝΑΙ, εν μέρει

ΝΑΙ

Μπορεί να καταθέσει στα ελληνικά

ΟΧΙ

Ρούλα Κομνηνού

Μη βασικός

ΝΑΙ

ΝΑΙ

Μπορεί να καταθέσει στα ελληνικά

ΟΧΙ

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ

Οι βασικοί μάρτυρες είναι η Θεοδέκτη και η Θεονίκη με τις μεροληπτικές και εξαρτώμενες μη βασικές μάρτυρες.

Οι εισαγγελείς απέκρυψαν συστηματικά τους βασικούς μάρτυρες του μοναστηριού που θα μπορούσαν να αποδείξουν τα εγκλήματα της Θεοδέκτης και να προκαλέσουν την καταδίκη της.

Οι εισαγγελείς απέκρυψαν τη δίωξη που άσκησα, τα αποδεικτικά στοιχεία και έγγραφα εναντίον της Θεοδέκτης. Ούτε μία έγγραφη κατάθεσή μου δεν υπάρχει στον φάκελο της εισαγγελέως.

Πρέπει να δώσω προφορική κατάθεση στο δικαστήριο μέσω δικηγόρου ή διερμηνέα που μπορεί να επηρεαστεί, οδηγώντας στην αθώωση της Θεοδέκτης και στον αναγκαστικό μου εγκλεισμό με βάση την κατάθεση της Θεονίκης όταν τελειώσει η δίκη.

ΠΙΝΑΚΑΣ 6

Αναφορές στο μη υπαρκτό πρόσωπο Θ. Βαλλιανάτου

Να σημειωθεί ότι δεν ανέφερα καμία Θ. Βαλλιανάτου στη δίωξή μου ούτε σε δημοσίευση του blog μου.

Όνομα

Μορφή

Ημερομηνία

Θέση

Στον φάκελο της εισαγγελέως

Ευάγγελος Τουτούνας, αστυνομικός, Λάρισα

Χειρόγραφη σημείωση

Ιούλιος 2015

Βασικός ύποπτος

ΟΧΙ

Ο τότε δικηγόρος μου, Κων/νος Χρηστόπουλος

Email προς εμένα

Ιούλιος 2015

Βασικός ύποπτος

ΟΧΙ

Υπουργός Εσωτερικών

Επιστολή

22 Σεπτεμβρίου 2015

Ύποπτος για μη ένορκη ανάκριση με την Θοδέκτη και την Θεονίκη

ΝΑΙ

Χριστίνα Φασούλα, εισαγγελέας

Μόνο το όνομά της στο χαρτί της δίωξης μού έδειξαν

Φεβρουάριος 2016

Βασική ύποπτη

ΟΧΙ

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ

Το Υπ. Εσωτερικών σε συνεργασία με τους εισαγγελείς δημιούργησε ένα μη υπαρκτό πρόσωπο ονόματι Θ. Βαλλιανάτου για να κατευθύνει σε λάθος κατεύθυνση την έρευνα και να αποκρύψει τα αποδεικτικά στοιχεία για τα εγκλήματα της Θεοδέκτης.

ΠΙΝΑΚΑΣ 7

Η Θεοδέκτη και η Θ. Βαλλιανάτου είναι το ίδιο πρόσωπο;

Όνομα

Μορφή

Ημερομηνία

Θέση

Αναφέρεται η Θεοδέκτη ταυτόχρονα με την Θ. Βαλλιανάτου

Ευάγγελος Τουτούνας, αστυνομικός, Λάρισα

Χειρόγραφη σημείωση

Ιούλιος 2015

Βασικός ύποπτος

ΟΧΙ

Τότε δικηγόρος μου, Κων/νος Χρηστόπουλος

Email προς εμένα

Ιούλιος 2015

Βασικός ύποπτος

ΟΧΙ

Υπ. Εσωτερικών

Επιστολή

22 Σεπτεμβρίου 2015

Ύποπτος για μη ένορκη ανάκριση με την Θοδέκτη και την Θεονίκη

ΝΑΙ, η Θεοδέκτη και η Θεονίκη αναφέρονται σαν ξεχωριστοί άνθρωποι που ανακρίνονται μαζί με την Θ. Βαλλιανάτου

Χριστίνα Φασούλα, εισαγγελέας

Μόνο το όνομά της στο χαρτί της δίωξης μού έδειξαν

Φεβρουάριος 2016

Βασική ύποπτη

Η Θ. Βαλλιανάτου και η Θεοδέκτη αναφέρονται ως ξεχωριστά πρόσωπα

ΣΥΠΕΡΑΣΜΑ

Η επιστολή του Υπ. Εσωτερικών αποδεικνύει ότι η Θ. Βαλλιανάτου είναι μη υπαρκτό πρόσωπο που δημιουργήθηκε με σκοπό να απομακρύνει την έρευνα από την Θεοδέκτη. Η Θ. Βαλλιανάτου αναφέρεται ως πρόσωπο που πρέπει να υποβληθεί σε ανάκριση εκτός από την Θεοδέκτη και την Θεονίκη. Η αστυνομία λαμβάνει την διαταγή να μην ανακρίνει την Θ. Βαλλιανάτου ενόρκως, όπως και την Θεοδέκτη και την Θεονίκη. Η αστυνομία λαμβάνει διαταγή να βρει τον αριθμό φορολογικού μητρώου και ταυτότητας της Θ. Βαλλιανάτου, πράγμα που ποτέ δεν συνέβη.

Η Θ. Βαλλιανάτου δεν είναι το ίδιο πρόσωπο με την Θεοδέκτη της οποίας το πολιτικό όνομα είναι Πολυχρονία Δανάη Βαλλιανάτου. Η Θεοδέκτη είναι γνωστή μόνο με το εκκλησιαστικό της όνομα, Θεοδέκτη, και ποτέ ως Θ. ή είναι γνωστή ως Πολυχρονία Δανάη Βαλλιανάτου. Η Θ. Βαλλιανάτου είναι μη υπαρκτό πρόσωπο και ως τέτοιο αναγνωρίζεται στην επιστολή του Υπ. Εσωτερικών.

ΠΙΝΑΚΑΣ 8

Ανακρίθηκε ποτέ η Θ. Βαλλιανάτου;

Όνομα

Μορφή

Θέση

Ανακρίθηκε

Έγγραφη κατάθεση από την Θ. Βαλλιανάτου

Ευάγγελος Τουτούνας, αστυνομικός, Λάρισα

Χειρόγραφο σημείωμα

Βασικός ύποπτος

ΟΧΙ

ΟΧΙ

Ο τότε δικηγόρος μου, Κων/νος Χρηστόπουλος

Email προς εμένα

Βασικός ύποπτος

ΟΧΙ

ΟΧΙ

Υπ. Εσωτερικών

Επιστολή

Ύποπτος προς μη ένορκη ανάκριση μαζί με Θεοδέκτη και Θεονίκη

ΟΧΙ, η αστυνομία διατάχθηκε να βρει αριθμό φορολογουμένου και ταυτότητας

ΟΧΙ

Χριστίνα Φασούλα, εισαγγελέας

Μόνο το όνομά της στο χαρτί της δίωξης μού έδειξαν

Βασική ύποπτη

Δεν είναι γνωστό

ΟΧΙ

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ

Παρά το ότι έχει αναφερθεί τέσσερις φορές ως βασική ύποπτος, η Θ. Βαλλιανάτου δεν υποβάλλεται ποτέ σε ανάκριση.

Η επιστολή του Υπ. Εσωτερικών διατάζει την αστυνομία να ανακρίνει μη ενόρκως την Θ. Βαλλιανάτου μαζί με την Θεοδέκτη και την Θεονίκη αλλά δεν υπάρχει κατάθεση από την Θ. Βαλλιανάτου στον φάκελο ούτε και εξήγηση.

Μία σημείωση με μολύβι στις καταθέσεις μαρτύρων στην αστυνομία της Αγιάς λέει ότι η Θεοσέμνη δεν υποβλήθηκε σε ανάκριση γιατί πολύ βολικά βρισκόταν στην Εσθονία.

Δεν υπάρχει όμως εξήγηση γιατί η Θ. Βαλλιανάτου δεν υποβλήθηκε σε ανάκριση.

ΠΙΝΑΚΑΣ 9

Υπάρχει η Θ. Βαλλιανάτου;

Ταυτοποίηση

Πολυχρονία Δανάη Βαλλιανάτου

Θεοδέκτη

Iris Gries

Θεονίκη

Jane Burgermeister

Θ. Βαλλιανάτου

ID

Πολιτικό όνομα Θεοδέκτη, ελληνική ταυτότητα

Εκκλησιαστικό όνομα Πολυχρονία Δανάη Βαλλιανάτου

Πολιτικό όνομα Θεονίκη, γερμανική ταυτότητα

Εκκλησιαστικό όνομα Iris Gries

Πολιτικό όνομα

Ιρλανδική ταυτότητα

Όχι μέλος της εκκλησίας

ΟΧΙ

Τραπεζικός λογαριασμός, αριθμός φορολογουμένου

ΝΑΙ, με το πολιτικό όνομα

ΝΑΙ, με το πολιτικό όνομα

 N / A

 N/A

ΝΑΙ

ΟΧΙ

ΝΑΙ,

Θεοδέκτη

ΝΑΙ,

Θεοδέκτη

 

 

ΟΧΙ

ΟΧΙ

Υπογραφή σε έγγραφο, πραγματικό πρόσωπο

ΝΑΙ

ΝΑΙ

ΝΑΙ

ΝΑΙ

ΝΑΙ

ΟΧΙ

 

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ

Η Θ. Βαλλιανάτου δεν είναι το ίδιο πρόσωπο με την Θεοδέκτη της οποίας το πολιτικό όνομα είνα Πολυχρονία Δανάη Βαλλιανάτου. Παρόλο που αναφέρεται συχνά από την αστυνομία δεν υπάρχει ταυτότητα, αριθμός φορολογουμένου, κατάθεση αυτού του προσώπου στον φάκελο της εισαγγελέως ή οποιοδήποτε αρχείο. Η Θ. Βαλλιανάτου καλείται επίσης ως μάρτυρας στη δίκη του Νοεμβρίου. Εν ολίγοις, δεν υπάρχει καμία απόδειξη ότι η Θ. Βαλλιανάτου υπάρχει.

ΠΙΝΑΚΑΣ 10

Συγκεκριμένα αδικήματα που διαπράχθηκαν από την Θεοδέκτη σε σύγκριση με τα πλημμελήματα στην προκαταρκτική ποινική ετυμηγορία.

Θεοδέκτη

Θεονίκη

Ερευνήθηκε

Θα έπρεπε να έχει ερευνηθεί

Κατηγορήθηκε από την Παπαϊωάννου

Βάση της κατηγορίας

Συνωμοσία για φόνο χρησιμοποιώντας βασανιστήρια με ψευδορκία στην αστυνομία, τον Απρίλιο του 2015, για τον παράνομο αναγκαστικό εγκλεισμό μου λόγω της δημοσιογραφικής μου δραστηριότητας. Κακούργημα

ΝΑΙ

ΝΑΙ

ΟΧΙ

ΝΑΙ, με ανάκριση των βασικών μαρτύρων που αναφέρω στην δίωξη που κατέθεσα τον Απρίλιοτου 2015, για παράδειγμα

ΟΧΙ

ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ

Αναφορά Αστυνομίας Λάρισας, Μάιος 2015, ΑΠ 1053 3 136-B

Αναφορά Αστυνομίας Λάρισας, Ιούλιος 2015 ΑΠ 1053 3 136 B

Αναφορά εισαγγελέα Λάρισας, Ιανουάριος 2016, Δ 15/218

Σωματική κακοποίηση. Πλημμέλημα.

ΝΑΙ

ΝΑΙ

ΟΧΙ

ΝΑΙ

Θεονίκη

Ασαφές, αφού η κατάθεση και η δίωξή μου λείπει από τον φάκελο

Απόπειρα παράνομου εγκλεισμού, όπως παραδέχθηκε η Θεοδέκτη στην κατάθεσή της

ΝΑΙ

ΟΧΙ

ΟΧΙ

ΝΑΙ

ΟΧΙ

ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ

Αναφορά Αστυνομίας Λάρισας, Μάιος 2015, ΑΠ 1053 3 136-B

Αναφορά Αστυνομίας Λάρισας, Ιούλιος 2015 ΑΠ 1053 3 136 B

Το παραδέχθηκε η Θεοδέκτη στην κατάθεσή της

Απόπειρα κατάχρησης 18.000 ευρώ

ΝΑΙ

ΟΧΙ

ΟΧΙ

ΝΑΙ

ΟΧΙ

ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ

Αναφορά Αστυνομίας Λάρισας, Μάιος 2015, ΑΠ 1053 3 136-B

Αναφορά Αστυνομίας Λάρισας, Ιούλιος 2015 ΑΠ 1053 3 136 B

Αναφορά εισαγγελέα Λάρισας, Ιανουάριος 2016, Δ 15/218

Το παραδέχθηκε η Θεοδέκτη στην κατάθεσή της -εφόσον παραδέχεται τον αναγκαστικό εγκλεισμό μου και την επιστροφή των 18.000 ευρώ σε μένα μετά την αποτυχία της

Απάτη

ΝΑΙ

ΟΧΙ

ΟΧΙ

ΝΑΙ

ΟΧΙ

ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ

Αναφορά Αστυνομίας Λάρισας, Μάιος 2015, ΑΠ 1053 3 136-B

Αναφορά Αστυνομίας Λάρισας, Ιούλιος 2015 ΑΠ 1053 3 136 B

Αναφορά εισαγγελέα Λάρισας, Ιανουάριος 2016, Δ 15/218

Απόπειρα δωροδοκίας δικηγόρου

ΝΑΙ, μέσω της Θεοκτίτης, 27/04/2015

ΟΧΙ

ΟΧΙ

ΝΑΙ

ΟΧΙ

ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ

Αναφορά Αστυνομίας Λάρισας, Μάιος 2015, ΑΠ 1053 3 136-B

Αναφορά Αστυνομίας Λάρισας, Ιούλιος 2015 ΑΠ 1053 3 136 B

Αναφορά εισαγγελέα Λάρισας, Ιανουάριος 2016, Δ 15/218

Ψευδορκία στο πολιτικό δικαστήριο

ΝΑΙ

ΟΧΙ

ΟΧΙ

ΝΑΙ

ΟΧΙ

ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ

Δ 15 218 EΓ4 16 13 F 16 508

Συκοφαντική δυσφήμιση (και υποκίνηση δυσφήμισης)

Πλημμέλημα.

ΝΑΙ

ΟΧΙ

ΟΧΙ

ΝΑΙ

ΝΑΙ

Συκοφαντική δυσφήμιση. Ασαφές, αφού η κατάθεση και η δίωξή μου λείπουν από τον φάκελο.

Υποκίνηση ψευδορκίας

ΝΑΙ

ΟΧΙ

ΟΧΙ

ΝΑΙ

ΟΧΙ

ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ

Αναφορά Αστυνομίας Λάρισας, Μάιος 2015, ΑΠ 1053 3 136-B

Αναφορά Αστυνομίας Λάρισας, Ιούλιος 2015 ΑΠ 1053 3 136 B

Αναφορά εισαγγελέα Λάρισας, Ιανουάριος 2016, Δ 15/218

Δ 15 218 EΓ4 16 13 F 16 508

Απειλή θανάτου

ΟΧΙ

ΝΑΙ

ΟΧΙ

ΝΑΙ

ΟΧΙ

ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ

Αναφορά Αστυνομίας Λάρισας, Μάιος 2015, ΑΠ 1053 3 136-B

Αναφορά Αστυνομίας Λάρισας, Ιούλιος 2015 ΑΠ 1053 3 136 B

Αναφορά εισαγγελέα Λάρισας, Ιανουάριος 2016, Δ 15/218

Συνεργασία με αστυνομία και υπαλλήλους της δικαιοσύνης σε συνωμοσία με σκοπό τον θάνατό μου με χρήση ψευδορκίας στην αστυνομία της Αγιάς, το Νοέμβριο του 2015, με σκοπό τον παράνομο εγκλεισμό μου για τη δημοσιογραφική μου δραστηριότητα

ΝΑΙ

ΝΑΙ

ΟΧΙ

ΝΑΙ

ΝΑΙ

ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ

Αναφορά για τη διαστρέβλωση της δικαιοσύνης, Φεβρουάριος 2016, ΑΠ 372

Έφεση

Δ  15 218 EΓ 16/72

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ

Η προκαταρκτική ποινική ετυμηγορία κατηγορεί την Θεοδέκτη και την Θεονίκη για πταίσματα και στήνει τη δίκη έτσι που όχι μόνο η Θεοδέκτη θα αθωωθεί αλλά εγώ η ίδια θα εγκλειστώ διά της βίας με βαση τις ψευδείς καταθέσεις της Θεονίκης. Οι υπάλληλοοι της αστυνομίας και της δικαιοσύνης συνέβαλαν στην απόπειρά της να επαναλάβει το αρχικό της έγκλημα.

 

Comments are closed.

