Getting charges ready, time consuming, detailed work


Well, dear readers, just getting the final draft of the charges ready, realize the exact time of a blog post is in the public domain, you just have to scroll to the very end.

Had to queue in a bank for an hour to pay in the fee for filing charges, so am running late.

ΜΗΝΥΣΗ

Bürgermeister Jane του Mathias και της Joan, κατοίκου Θεοτοκοπουλου 4-6, Λαρισα

H 17/44

και νέες αποδείξεις στην υπόθεση Λ 16/162 και E 16/489
ΚΑΤΑ

Της εισαγγελέως Αγορής Παπακώστα
Και
του δικηγόρου Σίμου Σαμαρά
Και
του αστυνομικού Γεωργίου Βασιλείου

για συνωμοσία με σκοπό την παρεμπόδιση της δικαιοσύνης έτσι ώστε να με παγιδεύσουν σε θανατηφόρα ποινή.

Και

Για επανειλημμένο και παράνομο χάκινγκ του υπολογιστή μου και για την επίδειξη των πληροφοριών που αποκτήθηκαν παράνομα από αυτό το καχάρισμα (συγκεκριμένα το ίδιο λεπτό που ανέβαζα τις δημοσιεύσεις στο blog μου) σε επίσημα έγγραφα της αστυνομίας.

Κύριε Εισαγγελεύ

Είμαι επιστημονική δημοσιογράφος στα αγγλόφωνα ΜΜΕ (Nature, British Medical Journal, Reuters Health, The Scientist,  the Guardian, Renewable Energy World) από το 2001. Πριν δούλευα στις εκδόσεις Springer στην Βιέννη της Αυστρίας στο τμήμα της Διαβητολογίας.

Έχω δικό μου blog στο wordpress, που λέγεται birdflu66, το οποίο επικεντρώνεται κυρίως στα εμβόλια επιδημιών. Το 2015, έγινε μία απόπειρα δολοφονίας εναντίον μου λόγω της δημοσιογραφικής μου δραστηριότητας σε αυτό το blog στη μονή του Αγ. Ιωάννη του Προδρόμου από την Ηγουμένη, Θεοδέκτη, και την Θεονίκη. Ο τότε δικηγόρος μου Κωνσταντίνος Χριστόπουλος παραδέχτηκε γραπτώς ότι η Θεοδέκτη προσπάθησε να τον δωροδοκήσει για να καλύψει το έγκλημα στις 27 Απριλίου 2015. Αφότου άφησα την Ελλάδα τον Απρίλιο, ο Χριστόπουλος πήρε μέρος σε μία συνωμοσία με σκοπό να συγκαλυφθεί το αρχικό έγκλημα, η οποία περιελάμβανε και εισαγγελείς και αστυνομικούς της Λάρισας όπως καταγράφεται στο Λ 16/162 και E 16/489. Η διαστρέβλωση της νομικής διαδικασίας ήταν έτσι οργανωμένη που να παγιδευτώ με μία θανατηφόρα ποινή. Τον Νοέμβριο του 2016 κατάφερα, για πρώτη φορά, να καταθέσω για αυτά τα διάφορα εγκλήματα σε έναν ανακριτή στο δικαστήριο της Λάρισας. Κατάφερα να κατηγορήσω επίσημα τον George Soros και τον Αλέξη Τσίπρα ότι ήταν πίσω από αυτές τις απόπειρες δολοφονίας και τις συγκαλύψεις βάσει αποδείξεων που έδειχναν ότι και οι δύο είχαν άμεση, προσωπική γνώση του blog μου και αντέγραφαν από αυτό.

Τον Μάιο 2017, η εισαγγελέας Αγορή Παπακώστας, που της ανατέθηκαν και οι δύο υποθέσεις μου Λ 16/162 και E 16/489, παρόλο που είναι μία από τους κατηγορουμένους στην Λ 16/162, έκανε μία νέα απόπειρα να διαστρεβλώσει τη νομική διαδικασία με τέτοιο τρόπο που να παγιδευτώ σε άδικη φυλάκιση. Στην προσπάθεια αυτή την ακολούθησε και ο Σίμος Σαμαράς, ένας από τους κατηγορουμένους της E 16/489 και ο αστυνομικός της Λάρισας Γεωργίος Βασιλείος, που δεν είναι μέρος της υπόθεσής μου μέχρι τώρα. Πάλι, το αποτέλεσμα θα μπορούσε να είναι θανάσιμο για εμένα. Μόλις βρισκόμουν στην φυλακή, θα μπορούσα να δολοφονηθώ και να σχεδιαστεί για να φανεί σαν αυτοκτονία. Σαν μάρτυρας των εγκλημάτων του Soros, του Τσίπρα, της Θεοδέκτης και των εισαγγελέων και αστυνομικών της Λάρισας, θα είχα σωπάσει μία και καλή.

Εισαγωγή

Οι Σίμος Σαμαράς και Γεωργίος Βασιλείος συνωμότησαν για να με κατηγορήσουν στις 16 Φεβρουαρίου 2017 για συγκάλυψη ενός εγκλήματος που γνώριζαν ότι δεν διέπραξα ούτε στην ουσιαστικά ούτε νομικά εφόσον δεν υπάρχει απόφαση δικαστηρίου ή οποιαδήποτε δικαστική απόφαση που να με έκρινε ένοχη για κανένα έγκλημα στην Ελλάδα ή σε κάποια άλλη χώρα. Αν δεν διέπραξα ποτέ κάποιο έγκλημα, αυτό σημαίνει ότι δεν μπορώ να κατηγορηθώ για συγκάλυψη εγκλήματος υπό το άρθρο 232 που ανέφερε ο αστυνομικός Γεωργίος Βασιλείος.

Παραβιάζοντας το δικαίωμά μου να θεωρούμαι αθώα μέχρι αποδείξεως του εναντίου, κλήθηκα να καταθέσω στον ανακριτή του δικαστηρίου της Λάρισας, δικαστή Γαρα, στις 5 Μαϊου για την παράλογη κατηγορία με τον αριθμό H 17/44 της συγκάλυψης ενός ανύπαρκτου εγκλήματος.

Η εγκληματική πρόθεση γίνεται πιο ξεκάθαρη αν σκεφτούμε ότι οι κλήσεις για κατάθεση στάλθηκαν σε λάθος διεύθυνση από την εισαγγελέα
Αγορή Παπακώστα, που είχε τότε την σωστή μου διεύθυνση.

Ως αποτέλεσμα, παραλίγο να μην λάβω καθόλου τις κλήσεις.

Έμαθα για τις κλήσεις τυχαία μέσω ενός τηλεφωνήματος και πήγα αμέσως να τις πάρω στις 4 Μαϊου. Πήγα στο δικαστήριο να παρουσιάσω τα αποδεικτικά στοιχεία της αθωότητάς μου επωφελούμενη από το δικαίωμά μου σε μία σωστή νομική διαδικασία. Αν όμως δεν είχε λάβει τις κλήσεις, ή αν δεν είχα παρουσιάσει τα στοιχεία μου εγκαίρως, θα μπορούσα τελικά να κριθώ ένοχη για ένα έγκλημα και να μου επιβληθεί φυλάκιση παρά την αθωότητά μου. Θα μπορούσε να εκδοθεί ένταλμα σύλληψης. Θα μπορούσα να συλληφθώ χωρίς προειδοποίηση στη Λάρισα, ή οπουδήποτε στην Ευρώπη υπό το Ευρωπαϊκό Ένταλμα Σύλληψης, και να μπω στη φυλακή για τη συγκάλυψη ενός ανύπαρκτου εγκλήματος.

Το ότι θα μπορούσα να καταλήξω στη φυλακή μου το επιβεβαίωσε η μεταφράστρια του δικαστηρίου, που είναι επίσης δικηγόρος, όταν έφτασα την Παρασκευή 5 Μαϊου στις 11 πμ για να δώσω κατάθεση.

Αποδείξεις

Κατηγορήθηκα ψευδώς από τον αστυνομικό της Λάρισας Γεώργιο Βασιλείου στις 24 Φεβρουαρίου 2017 ότι παρενέβην τον νόμο 232Α του ποινικού κώδικα με βάσει ψευδών στοιχείων που κατέθεσε ο Σίμος Σαμαράς στις 16 Φεβρουαρίου 2017.

Ο Βασίλειος αφήνει εκτός όλες τις λεπτομέρειες της απόφασης που κατηγορούμαι ότι παραβίασα. Υποστηρίζω ότι το έκανε ακριβώς για να συγκαλύψει το γεγονός ότι δεν παραβίασα καμία δικαστική απόφαση. (ΣΧΕΤΙΚΟ 1)

Επίσης, το άρθρο 232 αναφέρεται στην συγκάλυψη εγκλήματος.

Πουθενά στην κατηγορία δεν αναφέρεται σε κάποιο έγκλημα που διέπραξα. Επομένως το άρθρο 232 δεν ισχύει σε αυτή την υπόθεση. Από τη στιγμή που δεν διέπραξα κανένα έγκλημα εξαρχής, δεν υπάρχει κανένα έγκλημα για να συγκαλύψω ή για να αποκαλυφθεί.

Πρώτα απ’ όλα, το περιεχόμενο της αγωγής αναφέρεται στη μήνυση του Σίμου Σαμαρά. Αφορά μία δικαστική απόφαση 324 2016 σε προσωρινά περιοριστικά μέτρα που εκδόθηκε από την δικαστή Φωτεινή Καρανικόλα στις 7 Νοεμβρίου στο αστικό δικαστήριο. (ΣΧΕΤΙΚΟ 2)

Αν είχα παραβεί απόφαση αστικής αγωγής, πράγμα που δεν έκανα, θα ήταν αστικό και όχι ποινικό ζήτημα.

Δεύτερον, η απόφαση του αστικού δικαστηρίου μού έδινε εντολή να διαγράψω μία λίστα δημοσιεύσεων στο blog μου και το έκανα. Δεν υπήρξε άλλη απόφαση από τότε. Επομένως, συμμορφώθηκα με την απόφαση του ποινικού δικαστηρίου.

Ο Σίμος Σαμαράς δεν παρείχε αποδείξεις ότι δεν συμμορφώθηκα με τα περιοριστικά μέτρα με τη μορφή εικόνων που να δείχνουν ότι οι δημοσιεύσεις στο blog δεν διαγράφηκαν με ώρα και ημερομηνία κτλ. Αυτό συνέβη επειδή όντως διέγραψα όλες τις δημοσιεύσεις αμέσως.

Ο Σίμος Σαμαράς μου ζήτησε στις 6 Φεβρουαρίου 2017 να διαγράψω μία πολύ μεγαλύτερη λίστα δημοσιεύσεων στο blog μου που αποδεικνύουν την διαφθορά των αστυνομικών και εισαγγελέων της Λάρισας και πολλών άλλων, παρόλο που δεν υπήρχε καμία αναφορά στο όνομά του στις δημοσιεύσεις αυτές. (ΣΧΕΤΙΚΟ 3)

Αυτό όμως το αίτημα, ενώ αποκάλυπτε για ποιον δουλεύει στην πραγματικότητα, δεν έχει καμία νομική ισχύ. Δεν ήταν απόφαση δικαστηρίου. Η δικηγόρος μου, Ελένη Ματράκη, μου είπε ότι μπορούσα να αγνοήσω το αίτημά του, εφόσον δεν είχε νομική ισχύ. (ΣΧΕΤΙΚΟ 4)

Τρίτον, αυτή η αστική αγωγή ήταν προσωρινά περιοριστικά μέτρα διάρκειας 30 ημερών. Επικοινώνησα με την δικηγόρο μου, Ελένη Ματράκη, για να το επιβεβαιώσω. Μου επιβεβαίωσε σε ένα email ότι η χρονική περίοδος που κάλυπταν τα περιοριστικά μέτρα ήταν 30 ημερών (Στοιχείο 1). Ο Σίμος Σαμαράς δεν υπέβαλε αίτηση ώστε η προσωρινή δικαστική εντολή να αντικατασταθεί με μία μόνιμη. Αυτό συνέβη ακριβώς επειδή γνώριζε ότι δεν θα την κέρδιζε.

Τέταρτον, η προσωρινή απόφαση ήταν τόσο λανθασμένη και παράτυπη που κατάφερα να καταθέσω ενάντια στη δικαστή τον Νοέμβριο του 2017. Η δικαστής Καρανικόλα λέει στην απόφασή της ότι είπα ψέματα και γνώριζα πως έλεγα ψέματα για τον Σίμο Σαμαρά, αλλά δεν παρέχει καθόλου στοιχεία, επιχειρήματα ή αποδείξεις ότι είπα ψέματα, πόσο μάλιστα εκ προθέσεως, και ότι ήμουν επομένως ένοχη υπό το άρθρο 363 περί συκοφαντίας. Αγνόησε τις προϋποθέσεις του άρθρου εντελώς παρόλο που το δήλωσα ρητώς στην αστική αγωγή μου.  (ΣΧΕΤΙΚΟ 5)

Αντ’ αυτού, αγνόησε όλα τα στοιχεία και τις αποδείξεις που παρείχα ότι ο Σίμος Σαμαράς είναι μέρος ενός δικτύου που ευθύνεται για σοβαρά εγκλήματα εναντίον μου.

Σαν αποτέλεσμα της σκανδαλώδους παράβασης των υποχρεώσεών της, την κατηγόρησα ότι καταχράστηκε τους νόμους περί συκοφαντίας για να μου στερήσει το δικαίωμά μου στον ελεύθερο Τύπο και το δικαίωμά μου να εκθέσω τα εγκλήματα του Σίμου Σαμαρά όπως και της αστυνομίας και των εισαγγελέων της Λάρισας. Βάσει των νόμων και των γεγονότων, πρέπει να καταδικαστεί.( ΣΧΕΤΙΚΟ 6)

Δεν έχει καμία υπεράσπιση υπό τον νόμο 363.

Έχω αδιάσειστες αποδείξεις ότι ο Σίμος Σαμαράς χάκαρε το blog μου. Παρείχα εικόνες στο δικαστήριο όταν έδωσα κατάθεση και τις ανέβασα στο blog μου αλλά ο Σαμαράς απέκρυψε τα στοιχεία.  (ΣΧΕΤΙΚΟ 7)

Το χακάρισμα συνέβη μία ώρα αφότου έλαβα την παράτυπη δικαστική απόφαση. Έσβησα το όνομα του Σίμου Σαμαρά πριν να ανεβάσω την δικαστική απόφαση, όπως δείχνει η εικόνα. Αυτό το γεγονός αποδεικνύει ξεκάθαρα ότι συμμορφώθηκα αμέσως με την απόφαση, παρόλο που ήταν παράτυπη. (ΣΧΕΤΙΚΟ 8)

Ανέβασα την δικαστική απόφαση για να αποδείξω ακριβώς αυτό, καθώς και το ότι η δικαστής Καρανικόλα με κατηγόρησε ότι λέω ψέματα χωρίς καμία απολύ τως απόδειξη. Έχω το δικαίωμα να ανεβάζω αποδείξεις των εγκλημάτων της στο διαδίκτυο.

Δεν είναι δυνατόν να είχα κανονίσει να χακάρω τον ίδιο μου τον υπολογιστή ούτε σε διάστημα μίας εβδομάδας, πόσο μάλλον σε μία ώρα, ακόμα κι αν είχα εγκληματική πρόθεση και ένα λόχο από χάκερς. Ο ισχυρισμός του Σίμου Σαμαρά ότι παρίστανα ότι χάκαραν τον υπολογιστή μου γιατί ήμουν θυμωμένη που κέρδισε είναι παράλογη. Δεν κέρδισε. Έχασε την υπόθεση σύμφωνα με κάθε νόμο και γεγονός και ανέβασα την απόφαση για να το αποδείξω.

Είναι γεγονός ότι ο Σίμος Σαμαράς προσπάθησε να καταχραστεί μία άκυρη απόφαση, που δεν θα μπορούσε να αναγνωριστεί από κανένα σωστό δικαστήριο γιατί δεν υπάρχουν αποδείξεις ότι είπα ψέματα, για να χακάρει τον υπολογιστή μου και να ζητήσει πληροφορίες για τον τραπεζικό μου λογαριασμό. Σε αυτό το συγκείμενο, η δικαστική απόφαση είναι “ψευδής” όπως γράφω μέσα σε εισαγωγικά και έχω κάθε δικαίωμα να το λέω.

Ο Σίμος Σαμαράς λέει ότι δεν είχα άδεια να ανεβάσω την κατάθεση που έδωσα στον ανακριτή τον Νοέμβριο. (ΣΧΕΤΙΚΟ 9)

Αλλά το δικαστήριο μού έδωσε αντίγραφο της κατάθεσής μου για προσωπική μου χρήση και μου έδωσε την ελευθερία να ερμηνεύσω τι θα μπορούσε να είναι. Ανέβασα την κατάθεσή μου σαν ζήτημα εξαιρετικού δημόσιου ενδιαφέροντος και για να αποτρέψω τυχόν συνέχιση του εγκλήματος.

Όπως ίσως γνωρίζετε, η υπηρεσία πληροφοριών των ΗΠΑ, to FBI, η επιτροπή πληροφοριών της Γερουσίας και της Βουλής ερευνούν τη σχέση μεταξύ του Ντόναλντ Τραμπ και των βοηθών του και της Ρωσία. Η αναφορά μου επικεντρώνεται στις πληροφορίες ενός δημοσιογράφου που δουλεύει για τη Ρωσική κρατική τηλεόραση, όταν έδωσα συνέντευξη στη Λάρισα τον Ιούνιο του 2016 σχετικά με τον βιολογικό πόλεμο, και είναι, επομένως, ένα θέμα που ενδιαφέρει τους ερευνητές των ΗΠΑ. Ο δημοσιογράφος, που ονομάζεται Sasha, μου είπε ότι οι υπηρεσίες πληροφοριών της Ρωσίας και του Καζακστάν παρακολουθούν το blog μου, κάτι που δεν θα μπορούσε να ξέρει εκτός αν επικοινώνησε με τις υπηρεσίες ή ήταν μέλος τους. Μάλιστα, τα ονόματα που ανέφερα αποδείχθηκαν από τότε να είναι στον πυρήνα ενός μυστικού δικτύου που σχετίζεται με τις μυστικές υπηρεσίες της Ρωσίας και με χρήματα. Ο Jared Kushner έχει γίνει βασικός ύποπτος ή πρόσωπο σε αυτή την έρευνα.

Γιατί ο Σίμος Σαμαράς θέλει να αποκρύψω στοιχεία από τις μυστικές υπηρεσίες των ΗΠΑ σχετικά με ένα τόσο σημαντικό ζήτημα;

Το άρθρο 232, εξάλλου, ξεκαθαρίζει ότι είναι έγκλημα να συγκαλύπτεις ένα έγκλημα. Επομένως, αν έχω αποδείξεις για ένα έγκλημα, ή για πιθανώς παράνομες ή μυστικές επαφές μεταξύ της ομάδας του Τραμπ και των Ρώσων αξιωματούχων μυστικών υπηρεσιών, είμαι υποχρεωμένη να το αναφέρω, πράγμα που έκανα, με τα κατάλληλα δικαστικά έγγραφα.

Ο Σίμος Σαμαράς αρνείται ότι είδα τον Κωνσταντίνο Χριστόπουλο στο γραφείο μαζί του, πράγμα που έρχεται σε αντίφαση με προηγούμενη κατάθεσή του. Στην πρώτη αστική αγωγή του 17.02.2017, αυτός ο Σίμος Σαμαράς παραδέτηκε ότι τον βρήκα στο γραφείο με τον Χριστόπουλο αλλά αρνήθηκε ότι έδινε οδηγίες στον Χριστόπουλο. (ΣΧΕΤΙΚΟ 10)

Με το να λέει τώρα ότι δεν ήταν ποτέ στο γραφείο, ο Σαμαράς φάσκει και αντιφάσκει δείχνοντας ότι είναι ψεύτης. Μάλιστα, ο Σαμαράς γνωρίζει ότι ο Χριστόπουλος έχει ήδη παραδεχτεί γραπτώς ότι η Θεοδέκτη προσπάθησε να τον δωροδοκήσει μέσω της Θεοκτίστης τον Απρίλιο του 2015 για να καλύψει μία απόπειρα δολοφονίας. ( ΣΧΕΤΙΚΟ 11)

Πίάστηκε επ’ αυτοφώρω να δίνει οδηγίες στον Χριστόπουλο, και έτσι τώρα αποφάσισε να αλλάξει την διήγησή του και να πει ευθέως ψέματα, παρόλο που γνωρίζει ότι φάσκει και αντιφάσκει. Τι κίνητρο θα είχα εγώ να πω ψέματα για τον Σίμο Σαμαρά; Δεν τον είχα ξανασυναντήσει πριν να τον δω στο γραφείο με τον Χριστόπουλο. Δεν τον είχα ακούσει ποτέ. Δεν έχω κανένα κίνητρο να πω ψέματα για την συνάντηση. Ο Σαμαράς, εντωμεταξύ, έχει κάθε κίνητρο να πει ψέματα και τώρα αποδεικνύεται ότι λέει ψέματα.

Επιπλέον, είναι γεγονός ότι ο Σίμος Σαμαράς κάλεσε τον Κωνσταντίνο Χριστόπουλο να παρουσιαστεί σαν μάρτυρας στην πρώτη του αστική αγωγή για συκοφαντία, πράγμα που υπονοεί στενή επαγγελματική σχέση. ( ΣΧΕΤΙΚΟ 12)

Επίσης είναι γεγονός ότι είδα την Θεοκτίστη να βγαίνει από το γραφείο του δικαστή με την Θεοδέκτη και τον Σίμο Σαμαρά και τον Χριστόπουλο όταν η Θεοδέκτη κατέθεσε σαν μάρτυρας του Σίμου Σαμαρά.

Η κατάθεση της Θεοδέκτης περιλαμβάνει μία δήλωση από την Θεοκτίστη χωρίς την υπογραφή της Θεοκτίστης. Πώς μπορεί ο δικαστής να δέχτηκε τη δήλωση της Θεοκτίστης αν δεν ήταν μέσα στο γραφείο;

Υποστηρίζω ότι το δίκτυο που κατηγορείται για σοβαρά εγκλήματα αποφάσισε να μου στήσει παγίδα για να κατηγορηθώ για ένα έγκλημα που δεν διέπραξα χρησιμοποιώντας τον Σίμο Σαμαρά σαν βιτρίνα.

Αποκρύπτοντας στοιχεία και λέγοντας επαληθεύσιμα ψέματα, με κατηγόρησε ψευδώς και κακόβουλα.

Συνοψίζοντας, ο Σίμος Σαμαράς δεν παρέχει κανένα στοιχείο για κανέναν από τους ισχυρισμούς του. Δεν παρέχει εικόνες ή άλλα αποδεικτικά ότι δεν διέγραψα τις δημοσιεύσεις του blog μου για 30 μέρες. Δεν παρέχει αποδείξεις ότι είπα όντως ψέματα για τις πράξεις του. Δεν παρέχει καμία αξιόπιστη αναφορά στα αποδεικτικά στοιχεία σε αυτή τη δήλωση. Στο τέλος, δίνει μία λίστα εγγράφων που αποτελείται κυρίως από συνδέσμους συχνά προς άλλες σελίδες με τις οποίες δεν έχω καμία σχέση.

Ο αστυνομικός Γεωργίος Βασιλείος δεν έχει αποδείξεις ότι παραβίασα το άρθρο 232 όπως λέει. Δεν μπορεί να με κατηγορήσει ψευδώς για ένα έγκλημα που δεν έχει αποδείξεις ότι διέπραξα.

Η εισαγγελέας Αγορή Παπακώστα, που έχει αναλάβει τις υποθέσεις Λ 16 /162 και Ε 16 /489, έχει στην κατοχή της όλες τις αποδείξεις της ενοχής της Καρανικόλα και του Σίμου Σαμαρά.

Η Παπακώστα ήταν ενήμερη για την αλλαγή της διεύθυνσής μου τον Απρίλιο του 2017. Συμπλήρωσα το επίσημο έγγραφο με την βοήθεια ενός δικηγόρου ακολουθώντας ακριβώς τις οδηγίες των γραμματέων. Μου είπαν ότι δεν επιτρέπεται να βάλω αλλαγή της διεύθυνσης που να αναφέρεται σε όλες τις υποθέσεις μου. Έπρεπε να αναφέρω κάθε υπόθεση ξεχωριστά. Μου είπαν ότι οι μόνες υποθέσεις που είχα ήταν η Λ 16 /162 και η Λ 16 /162 και η  Ε 16 /489. Δεν μου είπαν για αυτή την υπόθεση παρόλο που εστάλη στους εισαγγελείς της Λάρισας στις 16 Φεβρουαρίου 2017. ( ΣΧΕΤΙΚΟ 13)

Η Παπακώστα επέτρεψε στην δικαστή να στείλει τις κλητεύσεις στην παλιά μου διεύθυνση. Μόνο κατά λάθος έτυχε να μου πει για της κλητεύσεις μου η παλιά μου σπιτονοικοκυρά το βράδυ πριν τη μέρα που θα έπρεπε να καταθέσω.  ( ΣΧΕΤΙΚΟ 14)

Αν δεν είχα ενημερωθεί για τις κλητεύσεις, η Παπακώστα θα μπορούσε να στείλει εντολή να καταθέσω, επίσης σε λάθος διεύθυνση. Αν δεν απαντούσα επειδή δεν θα το είχα λάβει, θα μπορούσε να φέρει την υπόθεσή μου σε κάποιον δικαστή, που θα με καταδίκαζε σε φυλάκιση. Θα μπορούσα να συλληφθώ. Υποστηρίζω ότι αυτό ήταν το σχέδιο. Το σχέδιο ήταν να μην ανακαλύψω αυτή την υπόθεση και να μην μπορέσω να υποερασπιστώ τον εαυτό μου. Γι’ αυτό ο Σίμος Σαμαράς πίστεψε ότι μπορούσε να πει ψέματα σε αυτή την κατάθεση και να αποκρύψει στοιχεία. Ήξερε ότι θα είχε τη βοήθεια άλλων εισαγγελέων της Λάρισας, που αντιμετωπίζουν, όπως αυτός, τον κίνδυνο να φυλακιστούν για πολύ καιρό με κίνητρο να με φιμώσουν με κάθε τρόπο.

Υποστηρίζω ότι το σχέδιο ήταν όχι απλώς να βρεθεί ένα πρόσχημα για να συλληφθώ χωρίς να με προειδοποιήσουν, αλλά να με σκοτώσουν στη φυλακή για να φιμώσουν μία μάρτυρα των σοβαρών τους εγκλημάτων όπως και των εγκλημάτων του George Soros και του Αλέξη Τσίπρα.

Να σημειωθεί ότι η Θεοδέκτη έχασε την υπόθεση για συκοφαντία στο Μύνστερ. Έχασε αφότου δεν κατάφερε να αποδείξει στο δικαστήριο ότι ο βασικός της μάρτυρας ήταν αυθεντικός.

Γιατί ο Σίμος Σαμαράς θέλει να αποκρύψω στοιχεία από τις μυστικές υπηρεσίες των ΗΠΑ σχετικά με ένα τόσο σημαντικό ζήτημα;

Το άρθρο 232, εξάλλου, ξεκαθαρίζει ότι είναι έγκλημα να συγκαλύπτεις ένα έγκλημα. Επομένως, αν έχω αποδείξεις για ένα έγκλημα, ή για πιθανώς παράνομες ή μυστικές επαφές μεταξύ της ομάδας του Τραμπ και των Ρώσων αξιωματούχων μυστικών υπηρεσιών, είμαι υποχρεωμένη να το αναφέρω, πράγμα που έκανα, με τα κατάλληλα δικαστικά έγγραφα.

Ο Σίμος Σαμαράς αρνείται ότι είδα τον Κωνσταντίνο Χριστόπουλο στο γραφείο μαζί του, πράγμα που έρχεται σε αντίφαση με προηγούμενη κατάθεσή του. Στην πρώτη αστική αγωγή του E 16/489, αυτός ο Σίμος Σαμαράς παραδέχτηκε ότι τον βρήκα στο γραφείο με τον Χριστόπουλο αλλά αρνήθηκε ότι έδινε οδηγίες στον Χριστόπουλο. Με το να λέει τώρα ότι δεν ήταν ποτέ στο γραφείο, ο Σαμαράς φάσκει και αντιφάσκει δείχνοντας ότι είναι ψεύτης. Μάλιστα, ο Σαμαράς γνωρίζει ότι ο Χριστόπουλος έχει ήδη παραδεχτεί γραπτώς ότι η Θεοδέκτη προσπάθησε να τον δωροδοκήσει μέσω της Θεοκτίστης τον Απρίλιο του 2015 για να καλύψει μία απόπειρα δολοφονίας.
Πίάστηκε επ’ αυτοφώρω να δίνει οδηγίες στον Χριστόπουλο, και έτσι τώρα αποφάσισε να αλλάξει την διήγησή του και να πει ευθέως ψέματα, παρόλο που γνωρίζει ότι φάσκει και αντιφάσκει.

Τι κίνητρο θα είχα εγώ να πω ψέματα για τον Σίμο Σαμαρά; Δεν τον είχα ξανασυναντήσει πριν να τον δω στο γραφείο με τον Χριστόπουλο. Δεν τον είχα ακούσει ποτέ. Δεν έχω κανένα κίνητρο να πω ψέματα για την συνάντηση. Ο Σαμαράς, εντωμεταξύ, έχει κάθε κίνητρο να πει ψέματα και τώρα αποδεικνύεται ότι λέει ψέματα.

Επιπλέον, είναι γεγονός ότι ο Σίμος Σαμαράς κάλεσε τον Κωνσταντίνο Χριστόπουλο να παρουσιαστεί σαν μάρτυρας στην πρώτη του αστική αγωγή για συκοφαντία, πράγμα που υπονοεί στενή επαγγελματική σχέση. Επίσης είναι γεγονός ότι είδα την Θεοκτίστη να βγαίνει από το γραφείο του δικαστή με την Θεοδέκτη και τον Σίμο Σαμαρά και τον Χριστόπουλο όταν η Θεοδέκτη κατέθεσε σαν μάρτυρας του Σίμου Σαμαρά. Η κατάθεση της Θεοδέκτης περιλαμβάνει μία δήλωση από την Θεοκτίστη χωρίς την υπογραφή της Θεοκτίστης. Πώς μπορεί ο δικαστής να δέχτηκε τη δήλωση της Θεοκτίστης αν δεν ήταν μέσα στο γραφείο;

Υποστηρίζω ότι το δίκτυο που κατηγορείται για σοβαρά εγκλήματα αποφάσισε να μου στήσει παγίδα για να κατηγορηθώ για ένα έγκλημα που δεν διέπραξα χρησιμοποιώντας τον Σίμο Σαμαρά σαν βιτρίνα.

Αποκρύπτοντας στοιχεία και λέγοντας επαληθεύσιμα ψέματα, με κατηγόρησε ψευδώς και κακόβουλα.

Συνοψίζοντας, ο Σίμος Σαμαράς δεν παρέχει κανένα στοιχείο για κανέναν από τους ισχυρισμούς του. Δεν παρέχει εικόνες ή άλλα αποδεικτικά ότι δεν διέγραψα τις δημοσιεύσεις του blog μου για 30 μέρες. Δεν παρέχει αποδείξεις ότι είπα όντως ψέματα για τις πράξεις του. Δεν παρέχει καμία αξιόπιστη αναφορά στα αποδεικτικά στοιχεία σε αυτή τη δήλωση. Στο τέλος, δίνει μία λίστα εγγράφων που αποτελείται κυρίως από συνδέσμους συχνά προς άλλες σελίδες με τις οποίες δεν έχω καμία σχέση.

Ο αστυνομικός Γεωργίος Βασιλείος δεν έχει αποδείξεις ότι παραβίασα το άρθρο 232 όπως λέει. Δεν μπορεί να με κατηγορήσει ψευδώς για ένα έγκλημα που δεν έχει αποδείξεις ότι διέπραξα.

Η εισαγγελέας Αγορή Παπακώστα, που έχει αναλάβει τις υποθέσεις Λ 16/162 και E 16/489, έχει στην κατοχή της όλες τις αποδείξεις της ενοχής της Καρανικόλα και του Σίμου Σαμαρά.

Η Παπακώστα ήταν ενήμερη για την αλλαγή της διεύθυνσής μου τον Απρίλιο του 2017. Συμπλήρωσα το επίσημο έγγραφο με την βοήθεια ενός δικηγόρου ακολουθώντας ακριβώς τις οδηγίες των γραμματέων. Μου είπαν ότι δεν επιτρέπεται να βάλω αλλαγή της διεύθυνσης που να αναφέρεται σε όλες τις υποθέσεις μου. Έπρεπε να αναφέρω κάθε υπόθεση ξεχωριστά. Μου είπαν ότι οι μόνες υποθέσεις που είχα ήταν η Λ 16/162 και η E 16/489. Δεν μου είπαν για αυτή την υπόθεση παρόλο που εστάλη στους εισαγγελείς της Λάρισας στις 16 Φεβρουαρίου.

Η Παπακώστα επέτρεψε στην δικαστή να στείλει τις κλητεύσεις στην παλιά μου διεύθυνση. Μόνο κατά λάθος έτυχε να μου πει για της κλητεύσεις μου η παλιά μου σπιτονοικοκυρά το βράδυ πριν τη μέρα που θα έπρεπε να καταθέσω.

Αν δεν είχα ενημερωθεί για τις κλητεύσεις, η Παπακώστα θα μπορούσε να στείλει εντολή να καταθέσω, επίσης σε λάθος διεύθυνση. Αν δεν απαντούσα επειδή δεν θα το είχα λάβει, θα μπορούσε να φέρει την υπόθεσή μου σε κάποιον δικαστή, που θα με καταδίκαζε σε φυλάκιση. Θα μπορούσα να συλληφθώ. Υποστηρίζω ότι αυτό ήταν το σχέδιο. Το σχέδιο ήταν να μην ανακαλύψω αυτή την υπόθεση και να μην μπορέσω να υπερασπιστώ τον εαυτό μου. Γι’ αυτό ο Σίμος Σαμαράς πίστεψε ότι μπορούσε να πει ψέματα σε αυτή την κατάθεση και να αποκρύψει στοιχεία. Ήξερε ότι θα είχε τη βοήθεια άλλων εισαγγελέων της Λάρισας, που αντιμετωπίζουν, όπως αυτός, τον κίνδυνο να φυλακιστούν για πολύ καιρό με κίνητρο να με φιμώσουν με κάθε τρόπο.

Υποστηρίζω ότι το σχέδιο ήταν όχι απλώς να βρεθεί ένα πρόσχημα για να συλληφθώ χωρίς να με προειδοποιήσουν, αλλά να με σκοτώσουν στη φυλακή για να φιμώσουν μία μάρτυρα των σοβαρών τους εγκλημάτων όπως και των εγκλημάτων του George Soros και του Αλέξη Τσίπρα.

Να σημειωθεί ότι η Θεοδέκτη έχασε την υπόθεση για συκοφαντία στο Μύνστερ. Έχασε αφότου δεν κατάφερε να αποδείξει στο δικαστήριο ότι ο βασικός της μάρτυρας ήταν αυθεντικός.

Σημειώνω ότι υπάρχει και μία δεύτερη υπόθεση που κατατέθηκε από Σίμου Σαμαρά με τον αριθμό H 17/37.

Μέχρι στιγμής δεν κατάφερα να αποκτήσω πρόσβαση σε αυτή την υπόθεση ή να ανακαλύψω για ποιο πράγμα κατηγορούμαι, πράγμα που παραβιάζει το δικαίωμά μου σε μία σωστή νομική διαδικασία.

Κατέθεσα γραπτή αίτηση να την δω στις 17.05.2017 (( ΣΧΕΤΙΚΟ 15)).

Συμπέρασμα

Οι αποδείξεις σε αυτή την υπόθεση δείχνουν χωρίς αμφιβολία ότι οι διαδικασίες παραβιάστηκαν και παραβιάστηκαν επί σκοπού.

Δεν είναι σφάλμα ή παράλειψη να πιστεύει κάποιος ότι έχω διαπράξει έγκλημα όταν δεν υπάρχει καμία εντολή ή απόφαση δικαστηρίου. Δεν είναι σφάλμα ή παράλειψη να κατηγορούμαι για συγκάλυψη ενός ανύπαρκτου εγκλήματος. Δεν είναι σφάλμα ή παράλειψη να στέλνονται οι κλάσεις σε λάθος διεύθυνση.

Όλα αυτά είναι εσκεμμένες πράξεις.

Το συμπέρασμα είναι ξεκάθαρο.

Αγορή Παπακώστας, Σίμος Σαμαράς και Γεωργίος Βασιλείος χρησιμοποιούσαν τη μάσκα του νόμου για να κρύψουν παράνομες πράξεις. Ο στόχος ήταν να χρησιμοποιήσουν τα παράθυρα του νόμου για να βρουν αφορμή για να με κλείσουν στη φυλακή με ψευδείς ισχυρισμούς ώστε να παρεμποδίσουν τις νομικές διαδικασίες ενάντια στον Σαμαρά και την Παπακώστα και άλλους εισαγγελείς και αστυνομικούς στη Λάρισα και στην Αθήνα (συγκεκριμένα την Ευσταθία Σπυροπούλου).

Ο Σαμαράς έδωσε το έναυσμα για τις ψευδείς κατηγορίες, κατηγορώντας με για πράγματα που δεν είχα κάνει. Γνωρίζοντας ότι δεν είχα καταδικαστεί για κανένα έγκλημα σχετικά με δυσφήμιση εναντίον του, πήγε στον αστυνομικό Γεωργίος Βασιλείος και με κατηγόρησε ψευδώς.
Γνώριζε ότι ο αστυνομικός Γεωργίος Βασιλείος  ήταν μέλος της συνωμοσίας για τη φίμωσή μου, και ότι ο Γεωργίος Βασιλείος  θα εξέδιδε μία εντολή κατηγορώντας με για την συγκάλυψη ενός εγκλήματος ακόμα και χωρίς καμία απόδειξη ότι είχα διαπράξει κάποιο έγκλημα.
Πιστεύω ότι οι προαναφερθείς Αγορή Παπακώστας, Σίμος Σαμαράς και
Γεωργίος Βασιλείος έδρασαν σαν μέλη εγκληματικής οργάνωσης της οποίας ηγείται ο Αλέξης Τσίπρας εκ μέρους του George Soros όπως παρουσιάστηκε στο δικαστήριο στις Λ 16/162 και E 16/489.

Comments are closed.

