Vasiliki Thanou is in huge trouble, corruption in my case all too brazen…


Nearly finished my charges against Vasiliki Thanou. Someone is going to be choking on her cornflakes when she reads this. More soon.

19.07.2017

Από Jane Burgermeister

Θεοτοκοπούλου 4-6

Λάρισα

jmburgermeister@gmail.com

Προς το Ανώτατο Πειθαρχικό Συμβούλιο του Αρείου Πάγου,

Προς το Γενικός Επιθεωρητής Δημόσιας Διοίκησηςτη,

Προς το Συνήγορος του Πολίτη,

Γράφω αυτή την αναφορά για να παρουσιάσω αποδείξεις ότι

  • Η Βασιλική Θάνου, πρώην πρόεδρος του Αρείου Πάγου (30.06.2017), Αθήνα, από τις 10.07.2017 προϊσταμένη του Νομικού Γραφείου του Πρωθυπουργού
  • Η Ξένη Δημητρίου, εισαγγελιας του Αρείου Πάγου, Αθήνα
  • Η Χρυσούλα Χαλιαμούρδα, Πρόεδρος Εφετών, Λάρισας
  • Η Παναγιώτης Μολυβδα, η Εισαγγελέα Εφετών, Λάρισας
  • Η Ελένη Μουρτζή, Εισαγγελέα Εφετών, Λάρισας

Συνωμότησαν για να καλύψουν τα εγκλήματα τους και τα εγκλήματα

  • του Αλέξη Τσίπρα, πρόεδρος του Συνασπισμού Ριζοσπαστικής Αριστεράς και Πρωθυπουργός της Ελληνικής Δημοκρατίας
  • του George Soros, ο πρόεδρος του Soros Fund Management και του Ινστιτούτου Ανοιχτής Κοινωνίας
  • της Άννα Ζαΐρη, εισαγγελέας του Αρείου Πάγου, Αθήνα
  • της Ευσταθία Σπυροπούλου, εισαγγελιας του Αρείου Πάγου, Αθήνα
  • της Φωτεινή Καρανικόλα, Λάρισας

  • του Αλέξανδρο Οικονόμου, Πρόεδρο Πρωτοδικών Λάρισας, από το Σεπτέμβριο 2016, Πρόεδρος στο Πρωτοδικείο Αθηνών, Προέδρου Πρωτοδικών
  • του Ιωάννη Μαγγούτα, Εισαγγελέας Πρωτοδικών
  • της Δημητρα Παπαχρηστου, Εισαγγελέας Πρωτοδικών

  • της Aικατερίνη Παπαιωαννου, εισαγγελέας, Λάρισα
  • του Αστέριο Μαντζιώκα, Διευθυντής της Υποδιεύθυνσης Ασφάλειας Λάρισας, Eπικεφαλής στην Δ/νση Φθιώτιδας από το Ιανουαρίο 2017

Και άλλοι συνωμότησαν εναντίον μου σχετικά με τις δημοσιογραφικές δραστηριότητες μου.

Κατηγορώ την Θάνου ότι συνεργάστηκε με τον Τσίπρα και Soros για να φιμώσει μία δημοσιογράφο που αποκαλύπτει τα εγκλήματά τους. Καταχρώμενη τη θέση της ως Προέδρου του Αρείου Πάγου και την επιρροή της σε υπαλλήλους της δικαιοσύνης, επέβλεψε μία συνωμοσία που περιλαμβάνει Ξένη Δημητρίου, Ευσταθία Σπυροπούλου, Χρυσούλα Χαλιαμούρδα, Αλέξανδρος Οικονόμου και Αστέριος Μαντζιώκα για τη συγκάλυψη μίας de facto απόπειρα δολοφονίας εναντίον μου λόγω της δημοσιογραφικής μου δραστηριότητας στη Λάρισα, Ελλάδα, τον Απρίλιο του 2015, και την οργάνωσή της έτσι που να παγιδευτώ με μία επικίνδυνη ποινή που θα περιλαμβάνει αναγκαστικό εγκλεισμό, σύλληψη υπό ψευδείς ισχυρισμούς.

Έχω ένα blog που ονομάζεται birdflu666. προσφέρω αποδείξεις ότι ο δισεκατομμυριούχος ο Αλέξης Τσίπρας και  George Soros διαβάζουν το blog μου και αντιγράφουν από αυτό, σημειώνοντας τη φήμη του. Είμαι μία δημοσιογράφος η οποία έχει γράψει για το Nature, το Guardian, το British Medical Journal και άλλες εκδόσεις.

Είμαι Aυστριακός και Iρλανδός πολίτης. Oι Αυστριακές Αρχές ήταν πρόθυμες να ερευνήσουν την υπόθεσή μου στην Λάρισα, Ελλάδα, εξαιτίας όλων των παρατυπιών και του μόνιμου κινδύνου που διατρέχω.

Η υπόθεσή μου περιλαμβάνει επανειλημμένες, τεράστιες παρατυπίες, απόκρυψη αστυνομικών αναφορών και αποδεικτικών στοιχείων για τα οποία η Θάνου είχε επίγνωση για τουλάχιστον ένα χρόνο. 

Eισαγγελια, Δικαστικό Μέγαρο, Λάρισα, Θεσσαλία

Αριθμός υπόθεσης Δ 15/218, EΓ – 4 16 /13, Γ 16/508, 372 (2016), EΓ – 4 16 /13, Γ 16/508, 372 (2016) που είναι από το Σεπτέμβριο του 2016 η βάση για E 16/489 και Λ 16/162

Η υπόθεσή μου είναι στον Άρειο Πάγο από τον Μάρτιο του 2016, αφού στάλθηκε εκεί από το δικαστήριο της Λάρισας εξαιτίας των παρατυπιών. Ανατέθηκε στην Ευσταθία Σπυροπούλου του Αρείου Πάγου.

Eισαγγελια, Αρείου Πάγου

Αριθμός υπόθεσης 2649 (2016) και 1046/16, 1078/16, 1253/16

Στο Τμήμα Α (1) περιγράφω την υπόθεσή μου και την διαστρέβλωση της δικαιοσύνης και τι και πότε γνώριζε η Θάνου Α (2).

Το Τμήμα Β δίνει ένα κατάλογο όλων των εγγράφων της ποινικής υπόθεσής μου καθώς κι έναν κατάλογο εγγράφων της αστικής αγωγής. 

Τον Απρίλιο του 2016, μετά Σπυροπούλου είχε αναλάβει την υπόθεσή μου , Λάρισα εισαγγελέας Αικατερίνη Παπαϊωάννου εξέδωσε προκαταρκτική ποινική απόφαση που καταστέλλει την απαραίτητη αποδεικτικά στοιχεία και μάρτυρες. Σπυροπούλου προσχώρησε στη συμπαιγνία. 

Παρουσίασα αποδεικτικά στοιχεία αυτού στην Θάνου με email στις ΧΧ και κατέθεσα μήνυση ενάντια στη Σπυροπούλου στο γραφείο της ίδιας της Θάνου στην Αθήνα τον Ιούνιο του 2016 δίνοντάς της αποδεικτικά στοιχεία. 

Ως Πρόεδρος του Αρείου Πάγου, η Βασιλική Θάνου είχε το καθήκον αρωγής, μία υποχρέωση να ερευνήσει τις επανειλημμένες παραβιάσεις των νομικών διαδικασιών στην υπόθεσή μου και νασυγκεντρώσει τις πληροφορίες μόνη της.

Η Θάνου κάνα τα στραβά μάτια στις παρανομίες των εισαγγελέων της Λάρισας και του Αρείου Πάγου παραβιάζοντας το καθήκον avti να επιτηρείτε, επιτρέποντάς τους να διατηρήσουν τον έλεγχο της υπόθεσής μου παραβιάζοντας τον νόμο και, επομένως, δίνοντάς τους περισσότερες ευκαιρίες να με φιμώσουν.

Είχε ενημερωθεί επαρκώς από εμένα για τις επανειλημμένες προσπάθειες να παρεμποδιστεί η δικαιοσύνη και με τέτοιο τρόπο ώστε να παγιδευτώ με μία θανατηφόρα ποινή.

Αντί να επέμβει για να βεβαιωθεί ότι οι διαδικασίες θα ακολουθηθούν κανονικά, η Θάνου αγνόησε όλες τις αποδείξεις μου και συμμετείχε στην συνωμοσία που έχει στόχο να με κάνει να σιωπάσω.

Πόσο μάλλον όταν εχω πολύ σοβαρούς λόγους να φοβάμαι για τη ζωή μου.

Της έστειλα ένα email στις 14.06.2017 για να την ενημερώσω ότι οι Αυστριακές Αρχές ήταν πρόθυμες να ερευνήσουν την υπόθεσή μου στην Λάρισα, Ελλάδα, εξαιτίας όλων των παρατυπιών και του μόνιμου κινδύνου που διατρέχω.

Μία εβδομάδα αφού έγραψα το email στην Θάνου στις 14.06.2017, ο εισαγγελέας εφετών Λάρισας Κωνσταντίνoς Γκογκος εξέδωσε στις 22.06.2017 μία απόφαση σχετικά με το αν θα δοθεί η υπόθεσή μου σε εξωτερικό εισαγγελέα, που επαναλαμβάνει την διαστρέβλωση των νομικών διαδικασιών με σκοπό να παγιδευτώ με μία θανατηφόρα ποινή, πράγμα το οποίο η Θάνου γνώριζε για σχεδόν ένα χρόνο.

Στις 17.07.2017 ελαβα την απόφαση. H Πρόεδρος Εφετών Λάρισας, Χρυσούλα Χαλιαμούρδα, o ΕισαγγελέαςΕφετών, Παναγιώτης Μολυβδα και η Ελένη Μουρτζή, στην απόφασή τους με ημερομηνία 30 Ιουνίου, τη μέρα που η Θάνου συνταξιοδοτήθηκε, συμμετείχαν στην συνωμοσία να αποκρύψουν αποδείξεις των αδικιών της Θάνου, του Οικονόμου και άλλων υψηλόβαθμων αξιωματούχων της δικαιοσύνης αποκρύπτοντας αποδείξεις εναντίον τους και στέλνοντας την υπόθεσή μου αναφέροντας μόνο δύο από τις αναφορές μου και μόνο τρεις χαμηλόβαθμους εισαγγελείς στα Τρίκαλα για μία εξωτερική εξέταση. 

Η απόφαση είναι άκυρη και κενή επειδή τα περισσότερα αποδεικτικά στοιχεία δεν λήφθηκαν υπόψη παραβιάζοντας το δικαίωμά μου σε μία ορθή διαδικασία και επειδή τα Τρίκαλα είναι υπό την αρμοδιότητα του δικαστηρίου της Λάρισας και, επομένως, όχι ανεξάρτητα. 

Τα στοιχεία που παρουσιάστηκαν σε αυτή την αναφορά δείχνουν πέρα από κάθε αμφιβολία ότι η Θάνου, η Σπυροπούλου, η Χρυσούλα Χαλιαμούρδα και ο Οικονόμου άρχισαν να συνεργάζονται για Τσίπρα και Soros και άλλους για να συγκαλύψουν τις απαραίτητες αποδείξεις για την καταδίκη τους για τα εγκλήματα.

Σημαντικοί στοιχεία που είχα συγκεκριμένα ονομάσει στις καταγγελίες μου τον Απρίλιο και τον Ιούνιο 2016 στο δικαστήριο της Λάρισας και στον Άρειο Πάγο εξαιρέθηκαν.

Οι θεμελιώδεις παραβλέψεις στη διαδικασία που προέκυψαν στην υπόθεση μου σημαίνουν ότι η έρευνα ήταν άκυρη.

Πρέπει να ξανανοίξει α πό μια πραγματικά ανεξάρτητη δύναμη εκτός της Ελλάδας.

Τα άτομα υπεύθυνα θα πρέπει να υποβληθούν σε πειθαρχικά μέτρα και ποινικές διαδικασίες.

Οι ουσιώδεις διαδικαστικές παραβιάσεις, ατασθαλίες και αδικήματα έχουν σαν αποτέλεσμα να με ζημιώσουν. Υποβλήθηκα σε οικονομικές απώλειας κατά τη διάρκεια της ψεύτικης έρευνας, κόστος μετάφρασης. Επίσης, έχω υποφέρει ψυχολογική και συναισθηματική βία. Για αυτό το λόγο θα κάνω την αίτηση της αποζημίωσης από τα άτομα καθώς και τους θεσμούς για τους οποίους εργάζονται, οι οποίοι έχουν το καθήκον της φροντίδας και επίβλεψης.

Ποστηρίζω ότι η Βασιλική Θάνου και άλλοι εισαγγελείς φοβόταν μία έρευνα από τις Αυστριακές Αρχές στην υπόθεσή μου και αποφάσισαν να κάνουν μία τελευταία απελπισμένη προσπάθεια να με φιμώσουν.

Ποστηρίζω ότι η Χρυσούλα Χαλιαμούρδα απέκλεισε όλα τα στοιχεία μετά τον Απρίλιο του 2016 επειδή γνωρίζει ότι θα εμπλακεί.

Ποστηρίζω ότι ο Αλέξης Τσίπρας, που όπως έχει επαληθευτεί είναι αναγνώστης του bog μου και ένας από τους βασικούς υπόπτους μαζί με τον George Soros για την οργάνωση

της αρχικής απόπειρας δολοφονίας τον Απρίλιο 2015, φοβόταi  μία έρευνα από τις Αυστριακές Αρχές στην υπόθεσή μου και εδωσε οδηγίες στην Θάνου να κάνουν μία τελευταία απελπισμένη προσπάθεια να με φιμώσουν. Έχω ισχυρίζονται ότι ο Τσίπρας και ο George Soros είναι οι βασικοί ύποπτοι. Έχουν το κίνητρο, τα μέσα και την ευκαιρία.

Η Θάνου μόλις διορίστηκε στο νομικό τμήμα του Τσίπρα, συνεχίζοντας ένα μοτίβο προαγωγής των υπαλλήλων της δικαιοσύνης που συμφωνούν να διαπράξουν εγκλήματα εκ μέρους του Τσίπρα καιτου Soros.

Ένα βασικό πρόσωπο στην περίπτωσή μου, ο Αλέξανδρος Οικονόμου, από τότε έχει πάρει προαγωγή σε πρόεδρος του πρωτοδικείου Αθηνών. Αυτός ο άντρας θα έπρεπε να είναι στην φυλακή για τον ρόλο που έπαιξε στην διαστρέβλωση της δικαιοσύνης στην υπόθεσή μου. Δεν συμφέρει την Ελλάδα να έχει διεφθαρμένους εισαγγελείς που εξυπηρετούν τα συμφέροντα του George Soros σε θέσεις-κλειδιά του δικαστικού σώματος.

Ένα άλλο βασικό πρόσωπο στην περίπτωσή μου, ο Αστέριος Μαντζιώκας, πήρε προαγωγή και ανέλαβε μία νέα θέση στη Λαμία που αναλαμβάνει επικεφαλής στην Δ/νση Φθιώτιδας τον Ιανουαρίου 2017. Δεν συμφέρει την Ελλάδα να έχει διεφθαρμένους αστυνομικούς που εξυπηρετούν τα συμφέροντα του George Soros σε θέσεις-κλειδιά της αστυνομίας.

Ζήτησα από τις Αρχές να ερευνήσουν την προαγωγή της Θάνου, του Οικονόμου και του Μαντζιώκα συγκεκριμένα βάσει των αποδείξεων εναντίον της που παρουσίασα για να βεβαιωθώ ότι ήταν δωροδοκία για τη συμμόρφωσή της.

Η Ξένη Δημητρίου προήχθη όταν ήταν στη Λάρισα τον Ιούνιο του 2016.

Ιδιαίτερα ο ρόλος της αρχιεισαγελέως Ξένιας Δημητριου σε αυτό το ατελείωτο σκάνδαλο πρέπει να διερευνηθεί. Η Δημητριου γνωρίζει, ή θα έπρεπε να γνωρίζει, ότι η δουλειά της είναι να βεβαιωθεί ότι οι νόμοι, οι διαδικασίες και οι κανονισμοί επιβάλλονται στους εισαγγελείς. Αλλά φοβάμαι ότι πάνε πολλά χρόνια που δεν ασχολείται με απλούς νόμους και κανόνες. Δεν εξηγείται αλλιώς η κυνική και ανοιχτή άρνηση προς τον νόμο στην υπόθεσή μου.

Ό,τι και να πιστεύει ο καθένας για μία Παγκόσμια Νέα Τάξη και ένα σχέδιο αποπληθυσμού, όλοι όσοι βλέπουν τις αποδείξεις της υπόθεσής μου υποχρεώνονται να παραδετούν τις μαζικές, προφανείς, επανειλημμένες και εγκληματικές απόπειρες της Ελληνικής αστυνομίας και των εισαγγελέων να συγκαλύψουν μία απόπειρα δολοφονίας εναντίον μου λόγω του blog μου, συγκεκριμένα για τα επιδημικά εμβόλια ως μέσο αποπληθυσμού, και να με παγιδεύσουν με μία θανατηφόρα ποινή.

Παραδόξως, αυτές οι επανειλημμένες απόπειρες να δολοφονηθώ λόγω της δημοσιογραφικής μου δραστηριότητας προσέδωσαν αξιοπιστία στη δουλειά μου.

Σας ζητώ να συνεργαστείτε με τους Αυστριακούς εισαγγελείς και την Αυστριaκή αστυνομία ώστε να έρθουν αντιμέτωποι με τη δικαιοσύνη οι ευγονιστές Διεθνιστές της Νέας Τάξης όπως ο Αλέξης Τσίπρας και ο George Soros που προσπαθούν επανειλημμένα να φιμώσουν μία δημοσιογράφο που ερευνά τα εγκλήματά τους. Καταχρώμενος την εξουσία του ως πρωθυπουργός, ο Τσίπρας κατάφερε να ενεργοποιήσει ένα τεράστιο δίκτυο διεφθαρμένων αστυνομικών και εισαγγελέων, συμπεριλαμβανομένης της Θάνου, όπως δείχνουn τα αποδεικτικά μου στοιχεία.

A.    

1.  ΙΣΤΟΡΙΚΟ

Είμαι μία δημοσιογράφος η οποία έχει γράψει για το Nature, το Guardian, το British Medical Journal και άλλες εκδόσεις. Έχω ένα blog που ονομάζεται birdflu666. προσφέρω αποδείξεις ότι ο δισεκατομμυριούχος George Soros και ο Αλέξης Τσίπρας διαβάζουν το blog μου και αντιγράφουν από αυτό, σημειώνοντας τη φήμη του. Το 2014, ενώ έμενα στο μοναστήρι του Αγ. Ιωάννη του Προδρόμου στην Ανατολή, Αγιάς, ξεκίνησα το blog σχετικά με το ψεύτικο ξέσπασμα του έμπολα στη Δυτική Αφρική και σημείωσα το ρόλο του Soros και άλλων στο προγραμματισμένο αυτό ξέσπασμα του έμπολα. Δίνω επίσης πληροφορίες για την απάτη του τραπεζικού συστήματος κλασματικών αποθεμάτων. Τον Απρίλιο του 2015, αφού έκανα μία εμφανώς επιτυχημένη παρέμβαση για να μην ψηφιστεί μία επικίνδυνη νομοθεσία στο ΗΒ, ο Νόμος Ιατρικής Καινοτομίας, η Ηγουμένη Θεοδέκτη έκανε μία προσπάθεια να με θέσει σε περιορισμό με τη βία εξαιτίας των δημοσιογραφικών μου δραστηριοτήτων. Αρπάζοντας την τελευταία ευκαιρία της καθώς επρόκειτο να φύγω από το μοναστήρι, έδιωξε τη δεύτερη στην ιεραρχία, τη Βρετανή υπήκοο και απόφοιτο της Οξφόρδης Θεοκτίστη, η οποία παρακολουθούσε το blog μου, και προσπάθησε να χρησιμοποιήσει έναν επείγοντα νόμο που απαιτεί μόνο δύο μάρτυρες για να θέσει σε περιορισμό. Αφού απέτυχε η απόπειρα της καθώς η αστυνομία αρνήθηκε να έρθει, αυτή και η Θεονίκη χρησιμοποίησε ακραία βία εναντίον μου. Έφυγα από το μοναστήρι την επόμενη ημέρα και υπέβαλα μήνυση στη Λάρισα.

Μία εβδομάδα αργότερα στις 27 Απριλίου 2015, η Θεοδέκτη μέσω της Θεοκτίστης, προσπάθησε να δωροδοκήσει τον τότε δικηγόρο μου Κωνσταντίνο Χριστόπουλο. Το παραδέχθηκε ο ίδιος σε ένα χειρόγραφο σημείωμα σε ένα άλλο νομικό πλαίσιο.

Έφυγα από την Ελλάδα στις 28 Απριλίου 2015. Επέστρεψα στην Ελλάδα στις 20 Σεπτεμβρίου 2015, αφού συνειδητοποίησα ότι δεν πραγματοποιήθηκε καμία έρευνα.

Ο τότε δικηγόρος μου, Χριστόπουλος, μου είπε ότι η εισαγγελέας Χριστίνα Φασούλα θα εξέδιδε απόφαση τον Φεβρουάριο.

  1. Ο Ιωάννης Μαγγούτας, Πρόεδρος Εφετών, Εισαγγελέας Πρωτοδικών, Λάρισα, Άννα Μπαλογιάννη, αντιεισαγγελέας, Δημητρα Παπαχρηστου, Χριστίνα Φασούλα, Λάρισα, Αγορή Παπακώστα, o δικηγόρος Κωνσταντίνος Χριστόπουλος Και άλλοι

Το 19 Φεβρουάριο 2016, παρουσίασα αποδείξεις μίας συγκάλυψης μεγάλης κλίμακας από εισαγγελείς, αστυνομικούς και δικηγόρους, και στάλθηκαν στον Άρειο Πάγο στην Αθήνα.

Ο εισαγγελέας αρμόδιος για την υπόθεση μου άλλαξε από τη Χριστίνα Φασούλα στην Κατερίνα Παπαϊωάννου, η οποία παρέδωσε την απόφαση της δύο μήνες αργότερα στις 18 Απριλίου χωρίς να εκτελέσει οποιαδήποτε έρευνα, και επανέλαβε τα ίδια σφάλματα. Στο φάκελο, βρήκα αποδείξεις ότι η αστυνομία και οι εισαγγελείς είχαν κατασκευάσει ένα άτομο για να κατευθύνουν την έρευνα μακριά από τη Θεοδέκτη και τέσσερις καταθέσεις μαρτύρων, οι οποίες αντικρούουν η μία την άλλη καθώς και τις αποδείξεις μου. Συνέχισαν επανειλημμένα να αγνοούν ουσιώδεις μάρτυρες παραβιάζοντας το δικαίωμα μου να παρουσιάσω πλήρως την υπόθεση μου.

Επίσης προέκυψε ότι το Υπουργείο Εσωτερικών είχε αναγνωριστεί ως η προέλευση των οδηγιών να εξεταστούν οι ψεύτικοι μάρτυρες σε μία σημαντική επιστολή που υπογράφηκε από τον υποδιευθυντή της αστυνομίας Λάρισας Αστέριο Ματζιώκα.

Παρουσίασα στοιχεία που αποδεικνύουν ότι Λάρισα αστυνομία , σύμφωνα με τις οδηγίες του Υπουργείου Εσωτερικών , κατασκευάζεται ένα ψεύτικο πρόσωπο ” Θ. Βαλλιανάτου “για να διευθύνει την έρευνα σε λάθος άτομο. Λάρισα αστυνομία και τους εισαγγελείς συνωμότησαν για να αποκρύψουν στοιχεία και ουσιαστική μάρτυρες.

Αποδείξεις αποσιώπησης ουσιωδών μαρτύρων  και άλλων αποδείξεων από την εισαγγελέα  Φασούλα στάλθηκαν στον Άρειο Πάγο από  τους δικαστικούς αξιωματούχους της  Λάρισας και υπέβαλα αποδείξεις και εγώ  στις 4 Απριλίου 2016. (Στοιχείο Θάνου, A)

Μου έδειξε στο γραφείο της Θάνου. Ένας από της δύο γραμματείς είπε μου ότι πίστευε ότι είχε δει το όνομά μου σε επιστολή του Υπουργείου Δικαιοσύνης. Ένας άλλος γραμματέας φάνηκε να γνωρίζει την περίπτωσή μου και μου έκανε έρευνες για το πώς να προχωρήσω.

Ο γραμματέας της Θάνου με έφερε στο σωστό γραφείο για να παραδώσει τα στοιχεία μου. Πήγα στην Αθήνα και μίλησα στον Άρειο Πάγο στις 4 Απριλίου 2016.

 

Ο Άρειος Πάγος έλαβε

 

1. Αναφορά Αστυνομίας Λάρισας, Μάιος 

2015, ΑΠ 1053 3 136  B, A.B.M. Δ 15 218

2. Αναφορά Αστυνομίας Λάρισας, Ιούλιος 

2015 ΑΠ 1053 3 136  B, A.B.M. Δ 15 218

3. Αναφορά εισαγγελέα Λάρισας, 

Ιανουάριος 2016, Δ 15 218

4. Αναφορά για τη διαστρέβλωση της  δικαιοσύνης,

19 Φεβρουάριος 2016, Α Π 372

5. Υποβολή στον εισαγγελέα της Λάρισας  σχετικά με την παραδοχή της απόπειρας  δωροδοκίας από τον πρώην δικηγόρο μου  και κατάχρηση μίας μήνυσης συκοφαντικής  δυσφήμισης για τη συγκάλυψη αποδείξεων  αδικημάτων Δ 15 /218, ΕΓ 4 – 16 /13,  Γ16/ 508

ΑΝΑΦΟΡΑ 1: ΤΑ ΑΡΧΙΚΑ ΑΔΙΚΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΝΑΦΟΡΑ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ, ΑΠΡΙΛΙΟΣ ΚΑΙ ΜΑΙΟΣ 2015, ΑΠ 1053 3 136  B, A.B.M. Δ 15 218

Η αναφορά της αστυνομίας από το Μάιο μαζί με την κατάθεση μου παρουσιάζουν αποδείξεις των αδικημάτων της Θεοδέκτης Βαλλιανάτου, και άλλων αδελφών στη μονή του Αγ. Ιωάννη του Προδρόμου, στην Ανατολή.

Οι κατηγορίες που υποβλήθηκαν στις 22 Απριλίου 2015, στην Αστυνομική Διεύθυνση Λάρισας παραθέτουν λεπτομερώς αποδείξεις ότι η Θοεδέκτη είναι ένοχη σωματικής επίθεσης, απόπειρα υπεξαίρεσης, συκοφαντικής δυσφήμισης και προσβολών, απόπειρα ψευδούς φυλάκισης και η Θεονίκη είναι ένοχη για επίθεση, στραγγαλισμό και απειλές δολοφονίας.

Οι πράξεις της Θεοδέκτης ισοδυναμούν με μία defacto απόπειρα δολοφονίας. Εάν είχε επιτύχει την εκτέλεση του σχεδίου της, θα ανέμενε λογικά ότι θα απέφερε το θάνατο μου. Είτε δεν θα εξερχόμουν ποτέ από τη ψυχιατρική μονάδα κάτω από τον έλεγχο του ιατρικού κατεστημένου που κριτικάρω και το οποίο υπόκειται σε διαφθορά. Ή θα είχα αφεθεί χωρίς την ταυτότητα μου, χρήματα ή τηλέφωνο και υπάρχοντα (όλα αυτά βρισκόταν στα χέρια της Θεοδέκτης) και, συνεπώς, θα είχα λίγες πιθανότητες για να λάβω βοήθεια ή να επιβιώσω.

Οι κατηγορίες που υποβλήθηκαν στις 27 Απριλίου, σχετίζονται με μία απόπειρα από τη Θεοδέκτη μέσω της Θεονίκης να δωροδοκήσει τον τότε δικηγόρο μου Κωνσταντίνο Χριστόπουλο.

Η απόπειρα δωροδοκίας της Θεοκτίστης έχει επιβεβαιωθεί από τότε από το χειρόγραφο σημείωμα του Κωνσταντίνου Χριστόπουλου.

Η απόπειρα δωροδοκίας αποτελεί μία έμμεση παραδοχή ενοχής της Θεοδέκτης και Θεονίκης.

Η Θεοδέκτη Βαλλιανάτου έδωσε ως αιτία των εγκληματικών της πράξεων τις δημοσιογραφικές μου δραστηριότητες στο blog μου, κάνοντας αυτήν την υπόθεση μία προσπάθεια αποσιώπησης της ελευθερίας του τύπου.

Το 2014 και 2015, το blog μου ανέφερε στοιχεία ότι ένα ξέσπασμα του Έμπολα στη Δυτική Αφρική είχε οργανωθεί από το Κλαμπ των Δισεκατομμυριούχων το οποίο περιλαμβάνει το GeorgeSoros.

Μία ανακοίνωση επείγοντος του ΠΟΥ για τον Έμπολα προκάλεσε έναν παγκόσμιο εμβολιασμό χρησιμοποιώντας ένα πειραματικό και επικίνδυνο εμβόλιο.

Επίσης, εξηγώ στο blog μου πως το τραπεζικό σύστημα κλασματικών αποθεμάτων και πως λειτουργεί η ιδιωτική δημιουργία χρημάτων και υποστηρίζω ότι το ελληνικό χρέος είναι μία γιγαντιαία τραπεζική απάτη.

Χρησιμοποιώ την έννοια «ελεγχόμενη αντιπολίτευση» για να περιγράψω τον Αλέξη Τσίπρα, υποστηρίζοντας ότι είναι υποχείριο των τραπεζιτών όπως ο GeorgeSoros. 

ΑΝΑΦΟΡΑ 2: ΜΙΑ ΠΡΟΜΕΛΕΤΗΜΕΝΗ DE FACTO ΑΠΟΠΕΙΡΑ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑΣ, ΑΝΑΦΟΡΑ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΙΟΥΛΙΟΣ 2015,

ΑΠ 1053 3 136  B, A.B.M. Δ 15 218

Η αναφορά μου τον Ιούλιο 2015, γραμμένη για τον αστυνομικό Ευάγγελο Τούτουνα παρουσιάζει αποδείξεις ότι οι πράξεις της Θεοδέκτης τον Απρίλιο ήταν προμελετημένες. Εγείρει την ερώτηση εάν σχεδίασε το έγκλημά της μόνη της ή με άλλους. Συμπεραίνω ότι σχεδίασε το έγκλημα της μαζί με άλλους, το πιο πιθανό τον αδελφό της δημοσιογράφο και πολιτικό Γρηγόρη Βαλλιανάτο. Υποστήριξα ότι η συχνή επαφή με τον αδελφό της, κάτοικο Αθηνών, η ασυνήθιστα μεγάλη επίσκεψη στην Αθήνα αφού έγραψα στο Βρετανικό Κοινοβούλιο για να εμποδίσω τη νομοθεσία του Λόρδου MauriceSaatchi, υπονοούν ισχυρά την εμπλοκή του αδελφού της και ενός ευρύτερου δικτύου. Ο Γρηγόρης Βαλλιανάτος είναι απόφοιτος του LondonSchoolofEconomics όπως και ο GeorgeSoros και ο MauriceSaatchi, δημιουργώντας ένα δίκτυο.

ΑΝΑΦΟΡΑ 3: Η ΕΜΠΛΟΚΗ ΤΟΥ ΑΛΕΞΗ ΤΣΙΠΡΑ ΚΑΙ GEORGE SOROS, ΑΝΑΦΟΡΑ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2016, A.B.M. Δ 15 218

Το Σεπτέμβριο και τον Οκτώβριο του 2015, προέκυψαν στοιχεία ότι και ο Πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας και ο Δισεκατομμυριούχος GeorgeSoros είχαν άμεση και προσωπική γνώση του blog μου και αντέγραψαν από αυτό. Παρουσίασα αυτά τα στοιχεία σε μία αναφορά μου τον Ιανουάριο του 2016 που συνέταξα για την εισαγγελέα που χειριζόταν τότε την υπόθεση μου, τη Χριστίνα Φασούλα. Υποστήριξα ότι το γεγονός ότι και ο Τσίπρας και ο Soros είχα άμεση γνώση του blog μου τους κάνει κύριους υπόπτους στη defacto απόπειρα δολοφονίας εναντίον μου τον Απρίλιο από τη Θεοδέκτη. Είχαν το κίνητρο (την επιθυμία να με σιωπήσουν), τα μέσα (δίκτυα για να επηρεάσουν αντικανονικά άτομα όπως η Θεοδέκτη στην Ελλάδα προσφέροντας οικονομικά και άλλα ανταλλάγματα) και την ευκαιρία (τον ολικό έλεγχο που η Θεοδέκτη έχει ως Ηγουμένη σε ένα απομονωμένο μοναστήρι όπου έμενα). 

Στην αναφορά, προειδοποίησα επίσης ότι η εμπλοκή του Τσίπρα έκανε τη συγκάλυψη της υπόθεσης μου πιο πιθανή.

Επίσης, ανέφερα πως η Θεοδέκτη Βαλλιανάτου μπόρεσε να συνεχίσει να διαπράττει αδικήματα με ατιμωρησία εξαιτίας του τρόπου που ο Μητροπολίτης του Βόλου και άλλοι Ορθόδοξοι κληρικοί κράτησαν μία χείρα προστασίας επάνω της και της επέτρεψαν να παραμείνει υπεύθυνη.

ΑΝΑΦΟΡΑ 4: Η ΣΥΓΚΑΛΥΨΗ, ΑΝΑΦΟΡΑ 19 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2016,

Α Π 372

Το Φεβρουάριο του 2016, ανακάλυψα και παρουσίασα στοιχεία μίας εκτεταμένης συγκάλυψης που ενέπλεκε αστυνομικούς στη Λάρισα, εισαγγελείς και δικηγόρους.

Οι αρχικές κατηγορίες φαίνονται να έχουν συγκαλυφθεί, η έρευνα κατευθύνθηκε στο λάθος μοναστήρι, σε ένα διφορούμενο μη αναγνωρίσιμο άτομο, δηλαδή Θ. Βαλλιανάτου, και στις λάθος χρηματικές μεταφορές. Οι μεταφορές μου στον προσωπικό τραπεζικό λογαριασμό της Θεοδέκτης ΠολυχρονίαςΒαλλιανάτου αγνοήθηκαν, αν και εμπεριείχαν ένα μεγάλο ποσό της τάξης των 100.000 ευρώ και παρά το γεγονός ότι η Θεοδέκτη χρησιμοποιούσε τον προσωπικό της τραπεζικό λογαριασμό παραβιάζοντας τους εκκλησιαστικούς κανόνες για να διοικήσει το μοναστήρι, ήδη υπονοούν παράνομες, αν όχι εγκληματικές δραστηριότητες.

Επίσης, οι κατηγορούμενοι και όχι οι ουσιώδεις μάρτυρες, ανακρίθηκαν από την Αστυνομία στην Αγιά ενώ οι ουσιώδεις μάρτυρες εξαιρέθηκαν.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5: ΑΝΑΦΟΡΑ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΛΑΡΙΣΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΧΗ ΤΗΣ ΑΠΟΠΕΙΡΑΣ ΔΩΡΟΔΟΚΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΩΗΝ ΔΙΚΗΓΟΡΟ ΜΟΥ ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ ΜΙΑΣ ΜΗΝΥΣΗΣ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΗΣ ΔΥΣΦΗΜΙΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΓΚΑΛΗΨΗ ΑΔΙΚΗΜΑΤΩΝ, Δ 15 /218, ΕΓ 4 – 16 /13,  Γ16/ 508

Το Μάρτιο του 2016, απέκτησα ένα χειρόγραφο σημείωμα του Κωνσταντίνου Χριστόπουλου στο οποίο επιβεβαιώνει ότι η Θεοδέκτη, μέσω της Θεοκτίστης, προσπάθησε να τον δωροδοκήσει στις 27 Αρπιλίου 2015. Αυτό αποτελεί ένα σημαντικό στοιχείο καθώς αποδεικνύει εμμέσως ότι οι ισχυρισμοί μου είναι αληθείς. Δεν υπάρχει ανάγκη δωροδοκίας ενός δικηγόρου εάν κάποιος είναι αθώος.

Μετά τη δημοσίευση των αποδείξεων των αδικημάτων των αστυνομικών, εισαγγελέων και δικηγόρων στο blog μου, υποβλήθηκα σε μία εκστρατεία εκφοβισμού από τους εισαγγελείς και την αστυνομία και κλήθηκα στο αστυνομικό τμήμα όπου μου είπαν να αφαιρέσω τις αναρτήσεις στο blog μου. 

Σε ένα επόμενο βήμα, ο δικηγόρος Σίμος Σαμαράς υπέβαλε μία μήνυση συκοφαντικής δυσφήμισης εναντίον μου αφού σημείωσα το γεγονός ότι φάνηκε να δίνει στον δικηγόρο μου, Κωνσταντίνο Χριστόπουλο, οδηγίες όταν πήγα να λάβω την επιστολή παραίτηση του τον Ιανουάριο.

Κατά τη διάρκεια της μήνυσης προέκυψαν περισσότερες αποδείξεις των αδικημάτων του Σίμου Σαμαρά, Κωνσταντίνου Χριστόπουκου και Θοεδέκτης.

Ο Σαμαράς κάλεσε ως μάρτυρες του τον Κωνσταντίνο Χριστόπουλο και τη Θεοδέκτη υπονοώντας ισχυρά την υπόνοια μίας στενής επαγγελματικής σχέσης.

Η Θεοδέκτη είπε ψέματα ενώ είχε ορκιστεί στο δικαστήριο στη Λάρισα στις 22 Φεβρουαρίου. Υποστήριξε ότι ούτε αυτή, ούτε η Θοεκτίστη γνώριζαν για το blog μου ή ότι είχα γράψει για τα εμβόλια. Μπόρεσα να δείξω ότι οι ισχυρισμοί της ήταν ψευδείς παρουσιάζοντας email που είχα στείλει στη Θεοκτίστη.

Κέρδισα σε μία προσπάθεια του Σαμαρά να επιβάλει προσωρινά ασφαλιστικά μέτρα στις αναρτήσεις του blog μου στις 7 Μαρτίου. Η εκδίκαση είναι προγραμματισμένη για τις 8 Απριλίου.

  1. Ευσταθία Σπυροπούλου, εισαγγελιας του Αρείου Πάγου, Αικατερίνη Παπαιωαννου, εισαγγελέας, Λάρισα, Αλέξανδρο Οικονόμου

Τον Απρίλιο , μετά Αρείου Πάγο είχε αναλάβει την υπόθεσή μου, Αικατερίνη Παπαιωαννου, εισαγγελέας, Λάρισα εξέδωσε προκαταρκτική ποινική απόφαση που καταστέλλει την απαραίτητη αποδεικτικά στοιχεία και μάρτυρες. Σπυροπούλου προσχώρησε στη συμπαιγνία.

2. Αποδείξεις εναντίον Θάνου

  • Γνώριζε ότι Ευσταθία Σπυροπούλου επέβλεψε μία συνωμοσία που περιλαμβάνει Αικατερίνη Παπαιωαννου για τη συγκάλυψη μίας de facto απόπειρα δολοφονίας εναντίον μου λόγω της δημοσιογραφικής μου δραστηριότητας στη Λάρισα, Ελλάδα, τον Απρίλιο του 2015, και την οργάνωσή της έτσι που να παγιδευτώ με μία επικίνδυνη ποινή που θα περιλαμβάνει αναγκαστικό εγκλεισμό, σύλληψη υπό ψευδείς ισχυρισμούς.

Η υπόθεσή μου είναι στον Άρειο Πάγο από τον Μάρτιο του 2016, αφού στάλθηκε εκεί από το δικαστήριο της Λάρισας εξαιτίας των παρατυπιών.

Παρουσίασα αποδεικτικά στοιχεία αυτού στην Θάνου με email στις 01.06.2016 (Στοιχείο Θάνου, B)

  •  Kατέθεσα μήνυση ενάντια στη Σπυροπούλου στο γραφείο της ίδιας της Θάνου στην Αθήνα τον 4 Ιούνιο 2016 του 2015 δίνοντάς της αποδεικτικά στοιχεία Δ 15/218, EΓ – 4 16 /13 22/04/16.
  • Παρουσίασα αποδεικτικά στοιχεία αυτού στην Θάνου με email στις 17.07.2016 (Στοιχείο Θάνου, c)

 

έγραψα

Σας υπέβαλα κάποια έγγραφα στις Ιουνίου, με στοιχεία που δείχνουν ότι η εισαγγελέας Αρείου Πάγου Ευσταθία Σπυροπούλου συνέβαλλε στη διαστρέβλωση της απονομής δικαιοσύνης για την εκδίκαση της υπόθεσής μου στη Λάρισα.

Τα αποδεικτικά στοιχεία που έχω υποβάλει προσφέρει σαφείς αποδείξεις ότι η εισαγγελέας της Λάρισας και η αστυνομία, από κοινού με την κα. Σπυροπούλου συνωμότησαν με την κατηγορουμένη, Θεοδέκτη, ηγουμένη της Μονής του Αγίου Ιωάννη του Προδρόμου, και άλλους, για να της επιτραπεί να κάνει μια μη ένορκη κατάθεση η οποία μάλιστα αντικρούεται από δύο άλλες καταθέσεις μαρτύρων και από δικά μου αποδεικτικά στοιχεία, η οποία θα καταστήσει δυνατό τον αναγκαστικό ψυχιατρικό εγκλεισμό μου στην υποτιθέμενη δίκη της τον Νοέμβριο το 2016.

Να διευκρινίσω ότι δεν κατηγορώ απλώς τους υπαλλήλους της Ελληνικής δικαιοσύνης για τησυγκάλυψη της αρχικής απόπειρας δολοφονίας από την Θεοδέκτη και άλλους για να με φιμώσουν κλείνοντάς με παράνομα σε ψυχιατρικό ίδρυμα ως δήθεν ψυχικά ασθενή. Κατηγορώ τους υπαλλήλουςτης δικαιοσύνης, συμπεριλαμβανομένης και της Ευσταθίας Σπυροπούλου, για άλλη μία απόπειρα, σεσυνεννόηση με την Θεοδέκτη, να φιμώσει μίαδημοσιογράφο που επικρίνει τον Αλέξη Τσίπρα χρησιμοποιώντας περίπουτα ίδια μέσα, δηλαδή τις καταθέσεις των δύο εξαρχής κατηγορουμένων, Θεοδέκτης και Θεονίκης.

Σας γράφω τώρα με το επείγον αίτημα να εξετάσετε την υπόθεσή μου και τις ανησυχίες μου. Σας καλώ να αποφύγετε την κατάσταση κατά την οποία θα καταθέσω επίσημες κατηγορίες στο εξωτερικόεναντίον εισαγγελέων, δικαστών και αστυνομικών στην Ελλάδα για συνωμοσία με σκοπό να φιμώσουν μία δημοσιογράφο που ερευνά ζητήματα δημοσίου ενδιαφέροντος υποβάλλοντάς την σε αναγκαστικό ψυχιατρικό εγκλεισμόμε ψευδή στοιχεία.

Τον Απρίλιο, αφότου η κα.Σπυροπούλου είχε αναλάβει την υπόθεσή μου, η εισαγγελέας Κατερίνα Παπαϊωάννου εξέδωσε προκαταρκτική ποινική ετυμηγορία που αποσιώπησε βασικά αποδεικτικά στοιχεία και μάρτυρες.

Η δίκη βασίζεται σε τέσσερις μόνο καταθέσεις μαρτύρων και μια επιστολή από το Υπουργείο Εσωτερικών. Ηεισαγγελέας προσπάθησε να με εμποδίσει να δω την ετυμηγορία και τον φάκελο -και δικαίως.

Δύο από τις καταθέσεις ανήκαν στις κατηγορούμενες, δηλαδή τηνΘεοδέκτηκαι την Θεονίκη.

Η Θεοδέκτηκαι η Θεονίκη δεν ορκίστηκαν να πουντην αλήθεια ή να καταθέσουν ένορκα στηναστυνομίατης Αγιάς. Με άλλα λόγια, τους δόθηκε επίσημη άδεια να πουν ψευδομαρτυρήσουν.

Η ένορκη κατάθεση είναι γενική προϋπόθεση για τους υπόπτους σοβαρών εγκλημάτων.

Μια τρίτη κατάθεση που χρησιμοποιήθηκεστη δίκη είναι από μια αναξιόπιστη μάρτυρα, μία Ελληνοαυστραλή δόκιμη μοναχή η οποία βασίζεται στη Θεοδέκτηγια να γίνει δεκτή ως καλόγρια εκεί.

Μία τέταρτη κατάθεση προέρχεται από έναν μη βασικό μάρτυρα που είναι η μητέρα ενός δοκίμου στο μοναστήρι και επομένως, επίσης, έμμεσα εξαρτημένη από την Θεοδέκτη.

Καμία από τις καταθέσεις που έδωσα στην αστυνομία τον Απρίλιο και τον Ιούλιο του 2015 δεν ήταν στο φάκελο του εισαγγελέα για τη δίκη,όπως και κανένα από τα υπόλοιπα αποδεικτικά στοιχεία πουπαρουσίασα έκτοτε. Καμία από τις καταθέσεις που ήταν στον φάκελο δεν προερχόταν από βασικούς μάρτυρες που είδαν τα εγκλήματα της Θεοδέκτης και της Θεονίκης. Παρόλο που ζήτησα επανειλημμένανα υποβληθούν σε ανάκριση, κάτι τέτοιο δεν συνέβη.

Τι είπαν όμως οι κατηγορούμενες στην αστυνομία κατά τιςμη ένορκες καταθέσεις τους;Η Θεοδέκτη και η Θεονίκηι σχυρίζονται ότι οι μώλωπες που υπέστην από τα χτυπήματά τους στις 20 Απριλίου 2015 ήταν αποτέλεσμα μέθης και αυτοτραυματισμού. Αν το δικαστήριο το δέχεται αυτό, θα μπορούσα να εγκλειστώ δια της βίας με βάση τις ψευδείς -πλην μη ένορκες- καταθέσεις των κατηγορουμένων.

Μια απόπειρα αναγκαστικού εγκλεισμούβασισμένη σε ψευδή στοιχεία είναι το έγκλημα παράνομης φυλάκισης υπό το πρόσχημα της ψυχικής ασθένειας. Κατά γενική ομολογία είναι πιθανό να μη βγω ποτέ ζωντανή από μια ψυχιατρική μονάδα στην Ελλάδα, δηλαδή πρόκειται για άλλη μιαdefactoαπόπειρα δολοφονίας, οργανωμένη αυτή τη φορά από υπαλλήλους της ελληνικής δικαιοσύνης, σε συνεργασία με τη Θεοδέκτη!

Οι καταθέσεις της Θεοδέκτης και της Θεονίκης έρχονται επίσης σε σύγκρουσημε τις δύο άλλες ένορκες καταθέσεις μαρτύρων, που ούτε αναφέρουν μέθη ή αυτοκαταστροφικής συμπεριφορά. Και όμως ο εισαγγελέας δεν έκανε καμία προσπάθεια να διερευνήσει αυτές τις αντιφάσεις, πράγμαπου είναι καθήκον της. Αυτές οι καταθέσεις καθιστούν σαφές ότι Θεοδέκτηκαι η Θεονίκη ψεύδονται. Η τέταρτημάρτυρας που έφεραν από το μοναστήρι, στην πραγματικότητα λέει ότι δεν είχε κανένα πρόβλημα μετηνσυμπεριφορά μου και της προκάλεσαν έκπληξη τα γεγονότα της 20ης Απριλίου.

Ο δικαστής του ΕφετείουΓιώργος Κοσμίδης απέρριψε την προσφυγή μου βασιζόμενοςστην τεχνική λεπτομέρεια δεν είμαι ηκατηγορούμενη. Και πράγματι, είμαι το θύμα. Αλλά είμαι επίσης αυτή πουπλήττεται από την κακοδικίαπου αντικατοπτρίζεταιστην προκαταρκτική ποινική απόφαση που όχι μόνομου αρνείται την εκδίκαση, αλλά μου επιβάλλει θανατική ποινή. Η αρχή στην οποία βασίζεται κάθε σύστημα προσφυγής είναι ότι ένα πρόσωπο που θίγεται άμεσα από μια ετυμηγορία που βασίζεται σε δικαστικήπλάνη μπορεί να ασκήσει έφεση.

Χρειάστηκαν δέκα εβδομάδες για να αποφασίσει ο κος Κοσμίδης ότι δεν μπορεί να εξετάσει την έφεσήμουλόγω αυτής της τεχνικής λεπτομέρειας.

Μέρος των αποδεικτικών στοιχείων που παρουσιάζω δείχνει ότι ο GeorgeSoros και ο Αλέξης Τσίπρας έχουν άμεση προσωπική γνώση του blog μου, το έχουν διαβάσει και έχουν αντιγράψει απ’ αυτό. Πιστεύω ότι είναι οι βασικοί ύποπτοι. Έχουν το κίνητρο, τα μέσα και την ευκαιρία.

Παρουσίασα στοιχεία που αποδεικνύουν ότι η αστυνομία της Λάρισας, σύμφωνα με τις οδηγίες του Υπουργείου Εσωτερικών, επινόησαν ένα φανταστικό πρόσωπο ονόματι “Θ. Βαλλιανάτου” για να κατευθύνουντην έρευνα σε λάθος άτομο. Η αστυνομία της Λάρισας και οι εισαγγελείς συνωμότησαν για να αποκρύψουν στοιχεία και βασικούς μάρτυρες. Η κα. Σπυροπούλου αναμείχθηκεστησυνωμοσία.

Πιστεύω ότι τα αποδεικτικά στοιχεία που υπέβαλα ήδη θα έπρεπε να είναι αρκετά ώστε ο Άρειος Πάγος να εκδώσει εντάλματα σύλληψης κατά των διαφόρων υπαλλήλων της δικαιοσύνης στη Λάρισα, συμπεριλαμβανομένων και τωνΧριστίνα Φασούλα, ΚατερίναΠαπαϊωάννου και Ευσταθία Σπυροπούλου.Οι πολίτες δεν θα καταλάβουν γιατί αυτά τα άτομα συνεχίζουν ακόμη σε μεγάλο βαθμό την εγκληματική τους δράσηκαι με στοχοποιούν με σκοπό να μου επιβάλλουν θανατική ποινή. Δεν είναι σαφές γιατί δεν έχετε ορίσει έναν ειδικό εισαγγελέα να ανακρίνει τον υπουργό Δικαιοσύνης και τον Υπουργό Εσωτερικών, καθώς και τον Αλέξη Τσίπρασε αυτό το στάδιο. Τα αποδεικτικά στοιχεία καθιστούν σαφέςότι η ελληνική κυβέρνηση ενεπλάκη σε κάθε βήμα της προσπάθειας να συγκαλυφθεί μια de factoαπόπειρα δολοφονίας εναντίον μου λόγω της δημοσιογραφικής μου δραστηριότητας μου και στηνπροσπάθεια να μου επιβληθεί αδίκως θανατική ποινή.

Η δίκη της κατηγορουμένης Θεοδέκτηςείχε προγραμματιστεί για το Νοέμβριο. Οι εισαγγελείς της Λάρισας, αντί να φροντίσουν για την απονομή δικαιοσύνης, έστησαν τη δίκη έτσι που θα μπορούσε ναμου επιβληθεί θανατική ποινή,όπως θα εξηγήσω παρακάτω. Για το λόγο αυτό, δεν είμαι σε θέση να παραστώ στη δίκη, εκτός αν λάβετε άμεσα διορθωτικά μέτρα και να μεριμνήσετε για τη διεξαγωγή κατάλληλης έρευνας και την έκδοση κατάλληλης προκαταρκτικής ετυμηγορίας.

Επιπλέον, η δίκη έχει οριστεί να λάβει χώρα στην Λάρισα . Η αστυνομία της Λάρισας, οιεισαγγελείς καιοι δικαστές και δικηγόροιεμπλέκονται στην συγκάλυψη καιέχουνκίνητρο να με φιμώσουν χρησιμοποιώντας αυτήτην κενή μορφή της δικαιοσύνης για να μου υποβληθεί ποινή και αναγκαστικός εγκλεισμός.

Θα ήθελα επίσης να ζητήσω την αλλαγή της τοποθεσίας που θα γίνει η δίκη. Οιστυνομικοί, εισαγγελείς, δικηγόροι και δικαστές που εμπλέκονται πλέον στην συγκάλυψη είναι τόσοι που δεν μπορώ να ελπίζω σε δίκαιη δίκη στη Λάρισα.

Δεν θα είμαι σε θέση να παραστώ στη δίκη μέχρι να διορθώσετε αυτά τα λάθη. Πριν πάω σε οποιαδήποτε δίκη, θα χρειαστεί γραπτή επιβεβαίωση ότι θα γίνει η κατάλληλη έρευνα. Θα πρέπει να υπάρξουν αποδείξεις ότι η έρευνα όντως έγινε, δηλαδή ότι οι βασικοί μάρτυρες υποβλήθηκαν σε ανάκρισηκαι τα αποδεικτικά μουστοιχεία δεν έχουν αφαιρεθεί από το αρχείο. Θα πρέπει να δω μιασωστή προκαταρκτική ποινική απόφαση που να βασίζεται στην εν λόγω έρευνα. Μόλις δω ότι έχετε διεξάγει την έρευνα αυτή σύμφωνα με τις διαδικασίες και έχετε ετοιμάσει τη δίκη όπως ορίζει ο νόμος, τότε μόνο θα παραστώ. Εξάλλου, είμαι το θύμα ενός σοβαρού εγκλήματος και θέλω να δω τις κατηγορούμενες να δικάζονται όπως πρέπει.”

 


Συνοψίστηκα τα στοιχεία χρησιμοποιώντας πίνακες

ΠΙΝΑΚΑΣ 1

Έγγραφα που υπήρχαν στον φάκελο της εισαγγελεως Κατερίνας Παπαϊωάννου, σχηματίζοντας τη βάση για την προκαταρκτική ποινική ετυμηγορία της στη δίκη του Νοεμβρίου.

Στον φάκελο της εισαγγελέως

Θα έπρεπε να είναι στον φάκελο

Προκαταρκτική ποινική ετυμηγορία της Παπαϊωάννου

ΝΑΙ

ΝΑΙ

Επιστολή από τον Υπ. Εσωτερικών και τον αστυνομικό επίτροπο της Λάρισας που απευθύνεται στην αστυνομία για την ανάκριση κάποιας Θ. Βαλλιανάτου καθώς και της Θεοδέκτης και της Θεονίκης

ΝΑΙ

ΝΑΙ

Καταθέσεις μαρτύρων

Κατηγορουμένη Θεοδέκτη

Κατηγορουμένη Θεονίκη

Μεροληπτική μάρτυρας Γαρυφαλλιά

Μη βασική μάρτυρας Ρούλα Κομνηνού

ΝΑΙ

ΝΑΙ

Η κατάθεσή μου

ΟΧΙ

ΝΑΙ

Ποινικές διώξεις μου στην αστυνομία της Λάρισας τον Απρίλιο 2015,Αναφορά ΑστυνομίαςΛάρισας, Μάιος 2015, ΑΠ1053 3 136-B

ΟΧΙ

ΝΑΙ

Η αναφορά μου στην αστυνομία της Λάρισας, Ιούλιος 2015, ΑναφοράΑστυνομίας Λάρισας,Ιούλιος 2015 ΑΠ 1053 3 136 B

ΟΧΙ

ΝΑΙ

Καταθέσεις βασικών μαρτύρων

ΟΧΙ

ΝΑΙ

Αποδείξεις ότι ο Αλέξης Τσίπρας διάβασε το blog μου, εν μέρει

Αναφορά εισαγγελέα Λάρισας, Ιανουάριος 2016, Δ 15/218

ΟΧΙ

ΝΑΙ

Αποδείξεις ότι ο George Soros διάβασε το blog μου, εν μέρει Αναφοράεισαγγελέα Λάρισας,Ιανουάριος 2016,Δ 15/218

ΟΧΙ

ΝΑΙ

Αναφορά εισαγγελέα Λάρισας, Ιανουάριος 2016, Δ 15/218

ΟΧΙ

ΝΑΙ

Αποδείξεις διαστρέβλωσης δικαιοσύνης, Αναφορά για τη διαστρέβλωση της δικαιοσύνης, Φεβρουάριος 2016, ΑΠ 372

ΟΧΙ

ΝΑΙ

Αποδείξεις ότι η Θεοδέκτη προσπάθησε μέσω της Θεοκτίστης να δωροδοκήσει τον δικηγόρο μου, Αναφοράγια τη διαστρέβλωση τηςδικαιοσύνης, Φεβρουάριος2016, ΑΠ 372

ΟΧΙ

ΝΑΙ

Αποδείξεις για την ψευδορκία της Θεοδέκτης,Δ 15 218 EΓ4 16 13 F 16 508

ΟΧΙ

ΝΑΙ

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ

Η αρχική μου δίωξη στον αστυνομικό σταθμό της Λάρισας και η αναφορά μου λείπουν από τον φάκελο της εισαγγελέως καθώς και όλα τα άλλα έγγραφα και αποδεικτικά στοιχεία που παρουσίασα σε μία θεμελιώδη παραβίαση της διαδικασίας. Βασικοί μάρτυρες που ανέφερα δεν ανακρίθηκαν και οι καταθέσεις τους λείπουν από τον φάκελο της εισαγγελέως.

Ο φάκελος περιλαμβάνει μόνο τις καταθέσεις των δύο κατηγορουμένων, ενός μεροληπτικού και ενός μη βασικού μάρτυρα, που κάνουν αντιφατικές δηλώσεις.

ΠΙΝΑΚΑΣ 2

Οι μόνες τέσσερις καταθέσεις που υπήρχαν στον φάκελο της Παπαϊωάννου.

Όνομα

Θέση

Σχέση με άλλους μάρτυρες

Ένορκη κατάθεση στην αστυνομία

Αναφορά μέθης και αυτοτραυματισμού ως αιτία για τους μώλωπές μου

Παρών/ούσα κατά τα γεγονότα της 20ης Απριλίου

Κριτήρια για αναγκαστικό εγκλεισμό

Θεοκτίτη

Κατηγορουμένη

Ηγουμένη

ΟΧΙ

ΝΑΙ

ΝΑΙ

ΝΑΙ

Θεονίκη

Κατηγορουμένη

Αδελφή εξαρτώμενη από την ΗγουμένηΘεοδέκτη

ΟΧΙ

ΝΑΙ

ΝΑΙ

ΝΑΙ

Γαρυφαλλιά

Μάρτυρας

Δόκιμη εξαρτώμενη από την ΗγουμένηΘεοδέκτη

ΝΑΙ

ΟΧΙ

Εν μέρει

ΝΑΙ, υποτίθεται θυμάται ότι επιθυμούσα να αυτοκτονήσω τον Απρίλιο 2014

Ρούλα Κομνηνού

Μη βασικήμάρτυρας

Μητέρα δόκιμης εξαρτώμενη από την ΗγουμένηΘεοδέκτη

ΝΑΙ

ΟΧΙ

ΟΧΙ, με πήρε από το μοναστήρι το απόγευμα

ΟΧΙ

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ

Οι μόνες τέσσερις καταθέσεις μαρτύρων που υπήρχαν στον φάκελο της Παπαϊωάννου περιλαμβάνουν τις δύο κατηγορούμενες, μία μεροληπτική μάρτυρα και μία εξαρτώμενη από την κατηγορουμένη μη βασική μάρτυρα που έχουν κίνητρο να με φιμώσουν με τον αναγκαστικό ψυχιατρικό εγκλεισμό μου με την πρόφαση της ψυχικής ασθένειας, επειδή κινήθηκα νομικά για την διαστρέβλωση της απονομής δικαιοσύνης.

Μία επιστολή από το Υπ. Εσωτερικών στον φάκελο της εισαγγελέως με την ημερομηνία 22 Σεπτεμβρίου 2015 και με υπογραγραφή του αστυνομικού επίτροπου της Λάρισας διατάζει την αστυνομία να ανακρίνει τρεις μάρτυρες ενόρκως και τρεις χωρίς όρκο.

Οι τρεις μάρτυρες που έπρεπε να ανακριθούν ενόρκως ήταν η Ρούλα Κομνηνού, η δόκιμη Γαρυφαλλιά και η αδελφή Θεοσέμνη.

Η Θεοσέμνη, μία πολύ σημαντική μάρτυρας για μένα, δεν υποβλήθηκε σε ανάκριση γιατί υποτίθεται ότι έλειπε στην Εσθονία σύμφωνα με μία χειρόγραφη σημείωση στην επιστολή.

Οι τρεις μάρτυρες που έπρεπε να ανακριθούν χωρίς όρκο ήταν η Θεοδέκτη, η Θεονίκη και η Θ. Βαλλιανάτου.

Η Θ. Βαλλιανάτου δεν υποβλήθηκε ποτέ σε ανάκριση. Δεν υπάρχει κατάθεση από αυτό το πρόσωπο.

Οι δύο κατηγορούμενες, Θεοδέκτη και Θεονίκη, δεν υποχρεώθηκαν να πουν την αλήθεια στην αστυνομία.

Η Θεοδέκτη ψευδομαρτύρησε στην αστυνομία της Αγιάς με τέτοιο όμως τρόπου που μπορούσε να οδηγήσει στον ψυχιατρικό εγκλεισμό μου. Εν ολίγοις, επανέλαβε το έγκλημα του Απριλίου 2015. Μόνο που αυτή τη φορά συνεργάστηκε με την αστυνομία και υπαλλήλους της δικαιοσύνης που απέκρυψαν όλα τα στοιχεία εναντίον της.

ΠΙΝΑΚΑΣ 3

Η Θεοδέκτη είναι αξιόπιστη μάρτυρας; Οι ένορκες καταθέσεις της.

Κατάθεση

Ημερομηνία

Ένορκη

Αποδείξεις

Αστυνομία Αγιάς

 Νοέμβριος 2015

ΟΧΙ

Δ  15 218 EΓ 16/72

Συγκρούεται από τις ένορκες καταθέσεις δύο μαρτύρων και τις δικές μου, καθώς και τα έγγραφα αποδεικτικά στοιχεία

Πολιτικό δικαστήριο Λάρισας

 Φεβρουάριος 2016

Πολιτικός όρκος

Δ 15 218 EΓ4 16 13 F16 508

Αποδεδειγμένα ψέματα βάσει των mails

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ

Η κατάθεση της Θεοδέκτης στην αστυνομία της Αγιάς δεν έγινε ενόρκως. Δεν της ζητήθηκε να πει την αλήθεια. Η κατάθεσή της συγκρούεται από αυτές των μεροληπτικών και μη βασικών μαρτύρων.

Σε κατάθεση υπό πολιτικό όρκο τον Φεβρουάριο του 2016, η Θεοδέκτη αποδεικνύεται ότι εψεύδετο βάσει emails.

Η Θεοδέκτη δεν είναι αξιόπιστη μάρτυρας αλλά παρόλα αυτά η ίδια και η κατηγορουμένη θα είναι οι βασικοί μάρτυρες της δίκης του Νοεμβρίου.

ΠΙΝΑΚΑΣ 4

Βασικοί μάρτυρες στο μοναστήρι που είδαν, άκουσαν ή συμμετείχαν στα εγκλήματα

 Όνομα

Θέση

Αναφέρθηκε από μένα ως βασικός μάρτυρας

Ανακρίθηκε από την αστυνομία

Κατάθεσηστον φάκελο της εισαγγελέως

Κλήθηκενα καταθέσει στη δίκη του Νοεμβρίου

Μάρτυρας που μπορεί να επιβεβαιώσει τα εγκλήματα εναντίονμου

Θεοκτίστη

Βασικήμάρτυρας

ΝΑΙ,

Οι χειρόγραφες σημειώσεις της Θεοκτίστης είναι βασικό κομμάτι των αποδείξεών μου

ΟΧΙ

ΟΧΙ

ΟΧΙ

 ΝΑΙ

Θεοσέμνη

Βασικήμάρτυρας

ΝΑΙ

ΟΧΙ

ΟΧΙ

ΟΧΙ

 ΝΑΙ

Θεοσώστη

Βασικήμάρτυρας

ΝΑΙ

ΟΧΙ

ΟΧΙ

ΟΧΙ

 ΝΑΙ

Θεονύμφη

Βασικήμάρτυρας

 ΝΑΙ

ΟΧΙ

ΟΧΙ

ΟΧΙ

 ΝΑΙ

Αγγελική Κομνηνού

Βασικήμάρτυρας

 ΝΑΙ

ΟΧΙ

ΟΧΙ

ΟΧΙ

 ΝΑΙ

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ

Οι εισαγγελείς απέκρυψαν συστηματικά τους βασικούς μάρτυρες του μοναστηριού που θα μπορούσαν να αποδείξουν τα εγκλήματα της Θεοδέκτης και να προκαλέσουν την καταδικη της.

ΠΙΝΑΚΑΣ 5

Μάρτυρες που κλήθηκαν να παραστούν στη δίκη του Νοεμβρίου

Όνομα

Θέση

Ελληνόφωνος/η

Έγγραφη κατάθεση στην αστυνομία

Πρέπει να καταθέσει μέσω δικηγόρου ή διερμηνέα που μπορεί να επηρεαστε

Άλλα αποδεικτιά στον φάκελο

Jane Buergermeister

Θύμα

ΟΧΙ

ΟΧΙ

ΝΑΙ, βλέπε αποδεικτικά για την απόπειρα δωροδοκίας της Θεοδέκτης,Αναφορά για τη διαστρέβλωση της δικαιοσύνης, Φεβρουάριος 2016, ΑΠ 372

Δ 15 218 EΓ4 16 13 F 16 508

ΟΧΙ

Θεοδέκτη

Κατηγορουμένη

ΝΑΙ

ΝΑΙ

Μπορεί να καταθέσει στα ελληνικά

ΟΧΙ

Θεονίκη

Κατηγορουμένη

ΝΑΙ

ΝΑΙ

Μπορεί να καταθέσει στα ελληνικά

ΟΧΙ

Γαρυφαλιά

Μεροληπτική

ΝΑΙ, εν μέρει

ΝΑΙ

Μπορεί να καταθέσει στα ελληνικά

ΟΧΙ

Ρούλα Κομνηνού

Μη βασικός

ΝΑΙ

ΝΑΙ

Μπορεί να καταθέσει στα ελληνικά

ΟΧΙ

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ

Οι βασικοί μάρτυρες είναι η Θεοδέκτη και η Θεονίκη με τις μεροληπτικές και εξαρτώμενες μη βασικές μάρτυρες.

Οι εισαγγελείς απέκρυψαν συστηματικά τους βασικούς μάρτυρες του μοναστηριού που θα μπορούσαν να αποδείξουν τα εγκλήματα της Θεοδέκτης και να προκαλέσουν την καταδίκη της.

Οι εισαγγελείς απέκρυψαν τη δίωξη που άσκησα, τα αποδεικτικά στοιχεία και έγγραφα εναντίον της Θεοδέκτης. Ούτε μία έγγραφη κατάθεσή μου δεν υπάρχει στον φάκελο της εισαγγελέως.

Πρέπει να δώσω προφορική κατάθεση στο δικαστήριο μέσω δικηγόρου ή διερμηνέα που μπορεί να επηρεαστεί, οδηγώντας στην αθώωση της Θεοδέκτης και στον αναγκαστικό μου εγκλεισμό με βάση την κατάθεση της Θεονίκης όταν τελειώσει η δίκη.

ΠΙΝΑΚΑΣ 6

Αναφορές στο μη υπαρκτό πρόσωπο Θ. Βαλλιανάτου

Να σημειωθεί ότι δεν ανέφερα καμία Θ. Βαλλιανάτου στη δίωξή μου ούτε σε δημοσίευση του blog μου.

Όνομα

Μορφή

Ημερομηνία

Θέση

Στον φάκελο της εισαγγελέως

Ευάγγελος Τουτούνας, αστυνομικός, Λάρισα

Χειρόγραφη σημείωση

Ιούλιος 2015

Βασικός ύποπτος

ΟΧΙ

Ο τότε δικηγόρος μου, Κων/νος Χρηστόπουλος

Email προς εμένα

Ιούλιος 2015

Βασικός ύποπτος

ΟΧΙ

Υπουργός Εσωτερικών

Επιστολή

22 Σεπτεμβρίου 2015

Ύποπτος για μη ένορκη ανάκριση με την Θοδέκτη και την Θεονίκη

ΝΑΙ

Χριστίνα Φασούλα, εισαγγελέας

Μόνο το όνομά της στο χαρτί της δίωξης μού έδειξαν

Φεβρουάριος 2016

Βασική ύποπτη

ΟΧΙ

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ

Το Υπ. Εσωτερικών σε συνεργασία με τους εισαγγελείς δημιούργησε ένα μη υπαρκτό πρόσωπο ονόματι Θ. Βαλλιανάτου για να κατευθύνει σε λάθος κατεύθυνση την έρευνα και να αποκρύψει τα αποδεικτικά στοιχεία για τα εγκλήματα της Θεοδέκτης.

ΠΙΝΑΚΑΣ 7

Η Θεοδέκτη και η Θ. Βαλλιανάτου είναι το ίδιο πρόσωπο;

Όνομα

Μορφή

Ημερομηνία

Θέση

Αναφέρεται η Θεοδέκτη ταυτόχρονα με την Θ. Βαλλιανάτου

Ευάγγελος Τουτούνας, αστυνομικός, Λάρισα

Χειρόγραφη σημείωση

Ιούλιος 2015

Βασικός ύποπτος

ΟΧΙ

Τότε δικηγόρος μου, Κων/νος Χρηστόπουλος

Email προς εμένα

Ιούλιος 2015

Βασικός ύποπτος

ΟΧΙ

Υπ. Εσωτερικών

Επιστολή

22 Σεπτεμβρίου 2015

Ύποπτος για μη ένορκη ανάκριση με την Θοδέκτη και την Θεονίκη

ΝΑΙ, η Θεοδέκτη και η Θεονίκη αναφέρονται σαν ξεχωριστοί άνθρωποι που ανακρίνονται μαζί με την Θ. Βαλλιανάτου

Χριστίνα Φασούλα, εισαγγελέας

Μόνο το όνομά της στο χαρτί της δίωξης μού έδειξαν

Φεβρουάριος 2016

Βασική ύποπτη

Η Θ. Βαλλιανάτου και η Θεοδέκτη αναφέρονται ως ξεχωριστά πρόσωπα

ΣΥΠΕΡΑΣΜΑ

Η επιστολή του Υπ. Εσωτερικών αποδεικνύει ότι η Θ. Βαλλιανάτου είναι μη υπαρκτό πρόσωπο που δημιουργήθηκε με σκοπό να απομακρύνει την έρευνα από την Θεοδέκτη. Η Θ. Βαλλιανάτου αναφέρεται ως πρόσωπο που πρέπει να υποβληθεί σε ανάκριση εκτός από την Θεοδέκτη και την Θεονίκη. Η αστυνομία λαμβάνει την διαταγή να μην ανακρίνει την Θ. Βαλλιανάτου ενόρκως, όπως και την Θεοδέκτη και την Θεονίκη. Η αστυνομία λαμβάνει διαταγή να βρει τον αριθμό φορολογικού μητρώου και ταυτότητας της Θ. Βαλλιανάτου, πράγμα που ποτέ δεν συνέβη.

Η Θ. Βαλλιανάτου δεν είναι το ίδιο πρόσωπο με την Θεοδέκτη της οποίας το πολιτικό όνομα είναι Πολυχρονία Δανάη Βαλλιανάτου. Η Θεοδέκτη είναι γνωστή μόνο με το εκκλησιαστικό της όνομα, Θεοδέκτη, και ποτέ ως Θ. ή είναι γνωστή ως Πολυχρονία Δανάη Βαλλιανάτου. Η Θ. Βαλλιανάτου είναι μη υπαρκτό πρόσωπο και ως τέτοιο αναγνωρίζεται στην επιστολή του Υπ. Εσωτερικών

ΠΙΝΑΚΑΣ 8

Ανακρίθηκε ποτέ η Θ. Βαλλιανάτου;

Όνομα

Μορφή

Θέση

Ανακρίθηκε

Έγγραφη κατάθεση από την Θ. Βαλλιανάτου

Ευάγγελος Τουτούνας, αστυνομικός, Λάρισα

Χειρόγραφο σημείωμα

Βασικός ύποπτος

ΟΧΙ

ΟΧΙ

Ο τότε δικηγόρος μου, Κων/νος Χρηστόπουλος

Email προς εμένα

Βασικός ύποπτος

ΟΧΙ

ΟΧΙ

Υπ. Εσωτερικών

Επιστολή

Ύποπτος προς μη ένορκη ανάκριση μαζί με Θεοδέκτη και Θεονίκη

ΟΧΙ, η αστυνομία διατάχθηκε να βρει αριθμό φορολογουμένου και ταυτότητας

ΟΧΙ

Χριστίνα Φασούλα, εισαγγελέας

Μόνο το όνομά της στο χαρτί της δίωξης μού έδειξαν

Βασική ύποπτη

Δεν είναι γνωστό

ΟΧΙ

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ

Παρά το ότι έχει αναφερθεί τέσσερις φορές ως βασική ύποπτος, η Θ. Βαλλιανάτου δεν υποβάλλεται ποτέ σε ανάκριση.

Η επιστολή του Υπ. Εσωτερικών διατάζει την αστυνομία να ανακρίνει μη ενόρκως την Θ. Βαλλιανάτου μαζί με την Θεοδέκτη και την Θεονίκη αλλά δεν υπάρχει κατάθεση από την Θ. Βαλλιανάτου στον φάκελο ούτε και εξήγηση.

Μία σημείωση με μολύβι στις καταθέσεις μαρτύρων στην αστυνομία της Αγιάς λέει ότι η Θεοσέμνη δεν υποβλήθηκε σε ανάκριση γιατί πολύ βολικά βρισκόταν στην Εσθονία.

Δεν υπάρχει όμως εξήγηση γιατί η Θ. Βαλλιανάτου δεν υποβλήθηκε σε ανάκριση.

ΠΙΝΑΚΑΣ 9

Υπάρχει η Θ. Βαλλιανάτου;

Ταυτοποίηση

Πολυχρονία Δανάη Βαλλιανάτου

Θεοδέκτη

Iris Gries

Θεονίκη

Jane Burgermeister

Θ. Βαλλιανάτου

ID

Πολιτικό όνομα Θεοδέκτη, ελληνική ταυτότητα

Εκκλησιαστικό όνομα Πολυχρονία Δανάη Βαλλιανάτου

Πολιτικό όνομα Θεονίκη, γερμανική ταυτότητα

Εκκλησιαστικό όνομα Iris Gries

Πολιτικό όνομα

Ιρλανδική ταυτότητα

Όχι μέλος της εκκλησίας

ΟΧΙ

Τραπεζικός λογαριασμός, αριθμός φορολογουμένου

ΝΑΙ, με το πολιτικό όνομα

ΝΑΙ, με το πολιτικό όνομα

 N / A

 N/A

ΝΑΙ

ΟΧΙ

ΝΑΙ,

Θεοδέκτη

ΝΑΙ,

Θεοδέκτη

ΟΧΙ

ΟΧΙ

Υπογραφή σε έγγραφο, πραγματικό πρόσωπο

ΝΑΙ

ΝΑΙ

ΝΑΙ

ΝΑΙ

ΝΑΙ

ΟΧΙ

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ

Η Θ. Βαλλιανάτου δεν είναι το ίδιο πρόσωπο με την Θεοδέκτη της οποίας το πολιτικό όνομα είνα Πολυχρονία Δανάη Βαλλιανάτου. Παρόλο που αναφέρεται συχνά από την αστυνομία δεν υπάρχει ταυτότητα, αριθμός φορολογουμένου, κατάθεση αυτού του προσώπου στον φάκελο της εισαγγελέως ή οποιοδήποτε αρχείο. Η Θ. Βαλλιανάτου καλείται επίσης ως μάρτυρας στη δίκη του Νοεμβρίου. Εν ολίγοις, δεν υπάρχει καμία απόδειξη ότι η Θ. Βαλλιανάτου υπάρχει.

ΠΙΝΑΚΑΣ 10

Συγκεκριμένα αδικήματα που διαπράχθηκαν από την Θεοδέκτη σε σύγκριση με τα πλημμελήματα στην προκαταρκτική ποινική ετυμηγορία.

Παρουσίασα αποδεικτικά στοιχεία αυτού στην Θάνου με email στις ΧΧ και κατέθεσα μήνυση ενάντια στη Σπυροπούλου στο γραφείο της ίδιας της Θάνου στην Αθήνα τον Ιούνιο του 2015 δίνοντάς της αποδεικτικά στοιχεία.

Θεοδέκτη

Θεονίκη

Ερευνήθηκε

Θα έπρεπε να έχει ερευνηθεί

Κατηγορήθηκε από την Παπαϊωάννου

Βάση της κατηγορίας

Συνωμοσία για φόνο χρησιμοποιώντας βασανιστήρια με ψευδορκία στην αστυνομία, τον Απρίλιο του 2015, για τον παράνομο αναγκαστικό εγκλεισμό μου λόγω της δημοσιογραφικής μου δραστηριότητας.Κακούργημα

ΝΑΙ

ΝΑΙ

ΟΧΙ

ΝΑΙ, με ανάκριση των βασικών μαρτύρων που αναφέρω στην δίωξη που κατέθεσα τον Απρίλιοτου 2015, για παράδειγμα

ΟΧΙ

ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ

Αναφορά Αστυνομίας Λάρισας, Μάιος 2015, ΑΠ 1053 3 136-B

Αναφορά Αστυνομίας Λάρισας, Ιούλιος 2015 ΑΠ 1053 3 136 B

Αναφορά εισαγγελέα Λάρισας, Ιανουάριος 2016, Δ 15/218

Σωματική κακοποίηση. Πλημμέλημα.

ΝΑΙ

ΝΑΙ

ΟΧΙ

ΝΑΙ

Θεονίκη

Ασαφές, αφού η κατάθεση και η δίωξή μου λείπει από τον φάκελο

Απόπειρα παράνομου εγκλεισμού, όπως παραδέχθηκε η Θεοδέκτη στην κατάθεσή της

ΝΑΙ

ΟΧΙ

ΟΧΙ

ΝΑΙ

ΟΧΙ

ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ

Αναφορά Αστυνομίας Λάρισας, Μάιος 2015, ΑΠ 1053 3 136-B

Αναφορά Αστυνομίας Λάρισας, Ιούλιος 2015 ΑΠ 1053 3 136 B

Τοπαραδέχθηκε η Θεοδέκτη στην κατάθεσή της

Απόπειρα κατάχρησης 18.000 ευρώ

ΝΑΙ

ΟΧΙ

ΟΧΙ

ΝΑΙ

ΟΧΙ

ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ

Αναφορά Αστυνομίας Λάρισας, Μάιος 2015, ΑΠ 1053 3 136-B

Αναφορά Αστυνομίας Λάρισας, Ιούλιος 2015 ΑΠ 1053 3 136 B

Αναφορά εισαγγελέα Λάρισας, Ιανουάριος 2016, Δ 15/218

Το παραδέχθηκε η Θεοδέκτη στην κατάθεσή της -εφόσον παραδέχεται τον αναγκαστικό εγκλεισμό μου και την επιστροφή των 18.000 ευρώ σε μένα μετά την αποτυχία της

Απάτη

ΝΑΙ

ΟΧΙ

ΟΧΙ

ΝΑΙ

ΟΧΙ

ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ

Αναφορά Αστυνομίας Λάρισας, Μάιος 2015, ΑΠ 1053 3 136-B

Αναφορά Αστυνομίας Λάρισας, Ιούλιος 2015 ΑΠ 1053 3 136 B

Αναφορά εισαγγελέα Λάρισας, Ιανουάριος 2016, Δ 15/218

Απόπειρα δωροδοκίας δικηγόρου

ΝΑΙ, μέσω της Θεοκτίτης, 27/04/2015

ΟΧΙ

ΟΧΙ

ΝΑΙ

ΟΧΙ

ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ

Αναφορά Αστυνομίας Λάρισας, Μάιος 2015, ΑΠ 1053 3 136-B

Αναφορά Αστυνομίας Λάρισας, Ιούλιος 2015 ΑΠ 1053 3 136 B

Αναφορά εισαγγελέα Λάρισας, Ιανουάριος 2016, Δ 15/218

Ψευδορκία στο πολιτικό δικαστήριο

ΝΑΙ

ΟΧΙ

ΟΧΙ

ΝΑΙ

ΟΧΙ

ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ

Δ 15 218 EΓ4 16 13 F 16 508

Συκοφαντική δυσφήμιση (και υποκίνηση δυσφήμισης)

Πλημμέλημα.

ΝΑΙ

ΟΧΙ

ΟΧΙ

ΝΑΙ

ΝΑΙ

Συκοφαντική δυσφήμιση. Ασαφές, αφού η κατάθεση και η δίωξή μου λείπουν από τον φάκελο.

Υποκίνηση ψευδορκίας

ΝΑΙ

ΟΧΙ

ΟΧΙ

ΝΑΙ

ΟΧΙ

ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ

Αναφορά Αστυνομίας Λάρισας, Μάιος 2015, ΑΠ 1053 3 136-B

Αναφορά Αστυνομίας Λάρισας, Ιούλιος 2015 ΑΠ 1053 3 136 B

Αναφορά εισαγγελέα Λάρισας, Ιανουάριος 2016, Δ 15/218

Δ 15 218 EΓ4 16 13 F 16 508

Απειλή θανάτου

ΟΧΙ

ΝΑΙ

ΟΧΙ

ΝΑΙ

ΟΧΙ

ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ

Αναφορά Αστυνομίας Λάρισας, Μάιος 2015, ΑΠ 1053 3 136-B

Αναφορά Αστυνομίας Λάρισας, Ιούλιος 2015 ΑΠ 1053 3 136 B

Αναφορά εισαγγελέα Λάρισας, Ιανουάριος 2016, Δ 15/218

Συνεργασία με αστυνομία και υπαλλήλους της δικαιοσύνης σε συνωμοσία με σκοπό τον θάνατό μου με χρήση ψευδορκίας στην αστυνομία της Αγιάς, το Νοέμβριο του 2015, με σκοπό τον παράνομο εγκλεισμό μου για τη δημοσιογραφική μου δραστηριότητα

ΝΑΙ

ΝΑΙ

ΟΧΙ

ΝΑΙ

ΝΑΙ

ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ

Αναφορά για τη διαστρέβλωση της δικαιοσύνης, Φεβρουάριος 2016, ΑΠ 372

Έφεση

Δ  15 218 EΓ16/72

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ

Η προκαταρκτική ποινική ετυμηγορία κατηγορεί την Θεοδέκτη και την Θεονίκη για πταίσματα και στήνει τη δίκη έτσι που όχι μόνο η Θεοδέκτη θα αθωωθεί αλλά εγώ η ίδια θα εγκλειστώ διά της βίας με βαση τις ψευδείς καταθέσεις της Θεονίκης. Οι υπάλληλοοι της αστυνομίας και της δικαιοσύνης συνέβαλαν στην απόπειρά της να επαναλάβει το αρχικό της έγκλημα.

  • Η Θάνου επίσης γνώριζε, ή θα έπρεπε να γνωρίζει την επίσκεψη της Άννα Ζαΐρη, εισαγγελέας του Αρείου Πάγου στο δικαστήριο της Λάρισας τον Σεπτέμβριο του 2016. Έμαθα για αυτή την επίσκεψη κατά τύχη όταν ρώτησα μία γραμματέα ποιος ήταν πίσω από την προαναφερθείσα συγκάλυψη. Η γραμματέας μού είπε ότι ήταν ο Άρειος Πάγος και μου έδειξε Άννα Ζαΐρη, στο γραφείο της προέδρου στον τρίτο όροφο. Βρήκα Άννα Ζαΐρη, στη διαδικασία της ανάκρισης όλων των εισαγγελέων που εμπλέκονταν στην υπόθεσή μου. Της μίλησα για την υπόθεσή μου για μισή ώρα και υποσχέθηκε, ωστόσο, να την επανεξετάσει ως μέρος αυτού που η ίδια αποκάλεσε τουρ επιθεώρησης στα τοπικά δικαστήρια.

  • Η Θάνου επίσης γνώριζε από τον Σεπτέμβριο του 2015 το γεγονός ότι η υπόθεσή μου είχε δοθεί επανειλημμένως στους κατηγορούμενους εισαγγελείς στη Λάρισα παραβιάζοντας το δικαίωμά μου σε μία ανεξάρτητη έρευνα, γιατί της έστειλα κάποια email για αυτό ακριβώς το θέμα.

(Στοιχείο Θάνου, D)

  • Γνώριζε το γεγονός ότι ζήτησα επανειλημμένως να δοθεί η υπόθεσή μου σε εξωτερικούς εισαγγελείς. (Στοιχείο Θάνου, C, E)

  • Γνώριζε ότι είχα λόγους να φοβάμαι για τη ζωή μου αφού τόνισα ότι οι εισαγγελείς και οι δικαστές και η αστυνομία που κατηγορούνταν για σοβαρά εγκλήματα στη Λάρισα είχαν κάθε κίνητρο να με δουν νεκρή παρά να αντιμετωπίσουν φυλάκιση.

  • Γνώριζε για την διαίρεση των υποθέσεών μου που παραβίασε το δικαίωμά μου να εξεταστούν συνολικά όλες οι αποδείξεις μου. Στοιχείο Θάνου, )

  • Γνώριζε την άδικη δικαστική απόφαση για συκοφαντική δυσφήμιση από την δικαστή Καρανικόλα τον Νοέμβριο του 2016. (Στοιχείο Θάνου, G)

  • Γνώριζε το παράνομο χακάρισμα του blog μου από τον Σίμος Σαμαράς ως αποτέλεσμα αυτής της απόφασης επειδή της έστειλα ένα email.

  • Γνώριζε για την αστική μου αγωγή για να πάρω πίσω τα χρήματά μου. (Στοιχείο Θάνου, H)

    Της τόνισα το γεγονός ότι η Θεοδέκτη δεν είχε καμία υπεράσπιση πέρα από ψέματα, αντιφάσεις και αδύνατους ισχυρισμούς. Στοιχείο Θάνου, I)

  • Γνώριζε για μία άνομη απόπειρα να συλληφθώ με ψευδείς ισχυρισμούς από τον Σίμος Σαμαράς και την αστυνομία. (Στοιχείο Θάνου, J)

  • Της έστειλα ένα email στις 14.06.2017 για να την ενημερώσω ότι οι Αυστριακές Αρχές ήταν πρόθυμες να ερευνήσουν την υπόθεσή μου στην Λάρισα, Ελλάδα, εξαιτίας όλων των παρατυπιών και του μόνιμου κινδύνου που διατρέχω.ml)     (Στοιχείο Θάνου, K)

  • μία εβδομάδα αφού έγραψα στην Θάνου, ο εισαγγελέας εφετών Λάρισας Γkόγkος εξέδωσε μία απόφαση σχετικά με το αν θα δοθεί η υπόθεσή μου σε εξωτερικό εισαγγελέα, που επαναλαμβάνει την διαστρέβλωση των νομικών διαδικασιών με σκοπό, πράγμα το οποίο η Θάνου γνώριζε για σχεδόν ένα χρόνο. (Στοιχείο Θάνου, L

* Αφήνει απ’ έξω ένα ζωτικό κομμάτι των αποδεικτικών στοιχείων για την διαφθορά

τόσο των εισαγγεlέων της Λάρισας όσο και αυτών του Αρείου Πάγου που κατέθεσα τον Απρίλιο του 2016.

* Δεν αναφέρει τις καταθέσεις μου στον ανακριτή το Νοέμβριο και τον Δεκέμβριο του 2016, οι οποίες αποτέλεσαν τη βάση για δύο νέους φακέλους Λ 16/162 και E 16/489.

* Δεν αναφέρει τις αποδείξεις μου ότι ο Αλέξανδρος Οικονόμου γνώριζε για την διαστροφή της δικαιοσύνης τουλάχιστον από τον Φεβρουάριο του 2016 που υπέβαλα τον Δεκέμβριο του 2016.

* Επιπλέον, δεν αναφέρει τις αποδείξεις που κατέθεσα ως μέρος αυτών των δύο αναφορών. Είναι πιθανό αυτός ο φάκελος να περιλαμβάνει μόνο μία αναφορά χωρίς καμία από τις αποδείξεις.

* Επίσης, υποστηρίζει ψευδώς ότι η υπόθεση Λ 16/162 δημιουργήθηκε μόνο από αυτές τις δύο αναφορές, ενώ όπως φαίνεται στον πίνακα παρακάτω και στα συνημμένα αποδεικτικά στοιχεία υπάρχουν πολλές περισσότερες αποδείξεις διαφθοράς από υπαλλήλους της δικαιοσύνης μεταξύ Μαρτίου και Νοεμβρίου 2016, όταν δημιουργήθηκε η νέα υπόθεση Λ 16/162.

* Ούτε υπάρχει λίστα των αποδεικτικών στοιχείων στο τέλος της απόφασής του.

* Επίσης, λέει ότι μόνο τα δικαστήρια που βρίσκονται στη δικαιοδοσία της

Λάρισας μπορούν να θεωρηθούν κατάλληλα για τον ρόλο του εξωτερικού εισαγγελέα. Αλλά αυτά τα δικαστήρια δεν είναι ανεξάρτητα από της Λάρισας, πράγμα που καθιστά αδύνατη μία αμερόληπτη επανεξέταση της υπόθεσής μου.

  • Στην απόφασή της, η Χρυσούλα Χαλιαμούρδα στις 30.06.2017 συνεχίζει με την ίδια καταστολή των ζωτικών αποδεικτικών στοιχείων. (Στοιχείο Θάνου, M)

Comments are closed.

